- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
ZÁKAZNICKÝ SERVIS S NJ i AJ
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Jako člen týmu zákaznického servisu budete:
komunikovat se zákazníky prostřednictvím telefonu a emailu
zpracovávat zákaznické objednávky (příjem, kontrola stavu, expedice apod.)
řešit případné reklamace a přání zákazníků
pracovat na PC (administrativa, cenové nabídky, doprava, zákaznická data aj.)
spolupracovat s ostatními odděleními
aktivně přispívat k zákaznické spokojenosti
POŽADAVKY:SŠ vzdělání
komunikace v němčině a angličtině na výborné úrovni – denně ústní i písemná – NUTNOSTÍ!!
profesionállní vystupování a komunikace (email, telefon)
praxe na PC – MS Office
praxe se SAP – výhodou
ochota spolupráce v týmu
aktivní přístup k řešení případných problémů
administrativa
BENEFITY:
- zajímavá práce v perspektivní zahraniční firmě
- odpovídající finanční ohodnocení
- školení a kurzy
- řada zaměstnaneckých benefitů (např. 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování)
- příspěvek na pojištění
- možnost práce z domova
- rodinná atmosféra
- firemní akce