- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Vaší pracovní náplní bude zejména denní evidence a vyřizování zákaznických objednávek, kontrolování termínů, komunikace se zákazníkem, dále pak péče o zákaznické portály, práce s ERP systémem. Budete zadávat reklamace do informačního systému a sledovat reklamační postupy. Mezi Vaše další pracovní povinnosti bude patřit kontrola vydaných faktur a vyhotovení statistik.
Pracovní pozice je vhodná pro zájemce, který klientovi dokáže nabídnout odbornou praxi z obdobně zaměřeného pracovního místa (velká výhoda) a má na dobré komunikativní úrovni znalost NJ, příp. i AJ.
Nástup do PP možný ihned
Do místa pracoviště je nutná doprava vlastním vozidlem.
Při výkonu práce využijete
SŠ/VŠ vzdělání nejlépe obchodního zaměření
dobrou znalost německého (+ i anglického jazyka)
schopnost samostatné práce zaměřené na zákazníka
komunikativnost, schopnost týmové spolupráce, orientovanost na cíl
dobré znalosti PC (MS Office), znalost některého z ERP systému je výhodou.
Zaměstnavatel nabízí
perspektivní a stabilní pracovní uplatnění
motivující finanční odměna
bonusová dovolená
poskytování stravenek (80 Kč, polovinou přispívá zaměstnavatel)
další profesní vzdělávání i jazykové vzdělávání
Info o zaměstnavateli
Výrobní německá společnost sídlící v blízkosti Plzně (Plzeň – sever), jež se zabývá výrobou zejm. plastových komponent pro automobilový průmysl, výrobou osvětlovací techniky aj.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?