- 50 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
JUNIORpapír je popřední společnost, zabývající se prodejem kancelářských a školních potřeb pro maloobchody a velkoobchody v České republice a na Slovensku už od roku 1996.
Pozice je zaměřena na rozvoj obchodu v regionu Prahy západních a středních Čech. Náplň práce bude především:
▪ Hledání a oslovování nových zákazníků a udržování dobrých vztahů se stávajícími zákazníky.
▪ Zákazníky jsou především menší prodejny papírnictví, kancelářských potřeb, hraček, nebo větší firmy.
▪ Aktivní spolupráce s centrálou a skladem na Slovensku.
▪ Práce ve firemním CRM systému a udržování aktuálních informací o zakázkách a zákaznících.
▪ Příprava obchodních nabídek.
▪ Zaškolování zákazníků v práci s eshopem a online objednávkovým systémem.
▪ Plánování a realizace pravidelných návštěv zákazníků ve svěřeném regionu a udržování dobrých obchodních vztahů v regionu.
▪ Praxe jako OBCHODNÍ ZÁSTUPCE v terénu s fyzickým sortimentem (nikoli prodejem služeb) je PODMÍNKOU.
▪ Řidičský průkaz skupiny B
▪ Dobrá znalost regionu Prahy, západních a středních Čech, se znalostí podnikatelského prostředí a kontakty v prodejnách, nebo větších firmách.
▪ Velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti.
▪ Obchodní duch, samostatnost, spolehlivost a flexibilita.
Plat: 25.000 CZK/měs. + odměny na základě dosažených prodejních výsledků.
Benefity:
▪ Práce v zaběhlé a dobře fungující firmě
▪ Prodej žádaného sortimentu za konkurenceschopné ceny
▪ Odměňování na základě dosažených výsledků
▪ Výborný pracovní komfort: osobní automobil (i na soukromé účely), notebook, mobil, internet
▪ Běžné firemní benefity jako stravenky, sleva na firemní sortiment a pod.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?