TecTake je dynamická společnost s působivými výsledky, širokou a neustále rostoucí nabídkou produktů pro bydlení, domácnost, volný čas a koníčky. Neustálou optimalizací pokračujeme v úspěšném rozvoji na národní i mezinárodní úrovni. Abychom tento úspěch a rychlý růst posledních let mohli i nadále posouvat i do budoucna, hledáme pro naši pobočku v Praze referenta zákaznického servisu na plný úvazek.
Jaká bude vaše náplň práce?
- Zodpovědnost za zpracování a kontrolu zákaznických dotazů po telefonu a e-mailu
- Zpracování individuálních požadavků zákazníků a řešení reklamací
- Profesionální zpracování dodávek/výměn/oprav náhradních dílů na vlastní odpovědnost
- Zákaznická podpora – od požadavku na cenovou nabídku přes požadavek na doručení až po doručení zásilky
- Kompetentní zodpovězení otázek týkajících se produktu
Co od vás očekáváme?
- Profesionální přístup a přímý kontakt se zákazníky
- Máte výborné psané i mluvené znalosti němčiny
- Technické znalosti, které vám umožní podporovat naše zákazníky při řešení problémů
- Ovládáte běžné programy Microsoft Office
- Flexibilita a zodpovědnost
Na co se můžete těšit?
- Odpovědná pozice v rozvíjející se úspěšné společnosti
- Individuální a cílený trénink
- Pravidelné zaměstnanecké akce
- Trvalý pracovní poměr s dlouhodobou perspektivou a možností rozvoje
- Výrazná rovnováha mezi pracovním a soukromým životem díky flexibilní pracovní době
- Čisté pracovní prostředí
V případě zájmu o danou pozici přiložte k odpovědi strukturovaný životopis.
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti