- 38 000 – 63 000 Kč
- Plný úvazek
V nově vznikajících prostorech v Českých Budějovicích hledáme kolegu/kolegyni na pozici Specialista zákaznické linky.
Co bude Vaším úkolem? Řešení telefonických požadavků zákazníků týkající se pojištění jejich vozidla; vyřizování zákaznických dotazů, žádostí a stížností zákazníků; administrativní činnost spojená s evidencí řešených případů; NEJEDNÁ se o prodej, ani o vymáhání.
Co by Vám nemělo chybět? Český jazyk na úrovní rodilého mluvčího; výborné komunikační a vyjadřovací dovednosti; prozákaznicky orientovanou osobnost; příjemné vystupování a odolnost vůči stresu; znalost práce na PC; ochota cestovat v rámci týdenního zaškolení (pobočka v Praze); předchozí zkušenost v call centru.
Nástup: dohodou.
Co Vám nabízíme? Fixní mzdu a bonus dle výkonu; pracovní dobu po- pá, 8.00 – 18.00 (ranní a odpolední směny); stravenkový paušál; možnost MultiSport karty.
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.