- Pardubice
- SIMIX GROUP s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Místo výkonu práce PardubiceVaší náplní práce bude:
- vyřizování požadavků klientů, kteří se dovolali na zákaznickou linku (týkají se objednání zboží, dodání, vrácení peněz apod.)
- zajišťování emailové korespondence a chatu
- administrativa v interním počítačovém systému
Hledáme člověka, který má:
- plynulou znalost němčiny slovem i pésmem – bude prověřena zaměstnavatelem
- dobrou znalost práce na PC – bude prověřena zaměstnavatelem
- časovou flexibilitu (linky jsou v provozu 7.00 – 21.00 hod)
Zaměstnanecké výhody:
stravenky, 25 dní dovolené, jazykové kurzy, zvýhodněný tarif na volání, firemní snídaně, akce pro zaměstnance, bonusy za věrnost/doporučení nového zaměstnance
první kontatk emailem nebo telefonicky v pracovních dnech 8.00 – 16.00