- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáte zaměstnání v menším týmu? A preferujete pracovat samostatně a čelit různým úkolům? Tato pozice je vhodná zejména pro ty, kteří již pracovali v roli asistenta/asistentky a nebojí se komunikovat v anglickém jazyce.
Naším klientem je dceřiná společnost (centrála sídlí v USA), která je odborníkem v zemědělství a dodavatelem osvědčených pesticidů.
- Evidence a kontrola faktur
- Objednávky kancelářských potřeb, občerstvení atd.
- Zajištění služebních cest, kontrola výdajů a sledování nákladů
- Zodpovědnost za služební automobily, spolupráce s dodavatelem
- Zpracování podkladů pro mzdy a správa některých benefitů
- Příprava podkladů pro fakturaci
- Zasílání reportů kolegům ze zahraničí
- Zajištění reklamních předmětů
- Zkušenost s podobnou pozicí asistent/ka týmu nebo jednotlivce
- Komunikativní AJ - být schopen reagovat na dotazy kolegů ze zahraničí
- Soběstačný a inciativní - nebojí se ozvat a nepotřebuje nad sebou neustálou kontrolu
- Zodpovědný a pečlivý - budete pracovat s citlivými daty
- Práce, která Vás nebude nudit a dá Vám možnost dalšího rozvoje
- Dlouhodobé zaměstnání ve společnosti s rodinnou atmosférou
- Benefity ve formě stravenek, 25 dní dovolené, úhrada kuponu na MHD, multisport karta
- Příjemná lokalita kanceláří na Praze 7 v Holešovicích
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?