- Plný úvazek
Hledáš práci, kde budeš mít šanci růst, vydělávat peníze a zároveň pomáhat lidem?
Hlavní náplní tvé práce bude řešit potřeby a problémy našich zákazníků, a to pomocí telefonních hovorů.
Přidej se k nám a komunikuj se zákazníky, řeš jejich dotazy a pomáhej jim s vyúčtováním i technickými problémy. Nabízej nejnovější produkty a optimalizuj služby.
Co můžeš očekávat?
- Férovou odměnu
- Stabilní zaměstnání – jsme síť lidí, služeb a nejpokročilejších technologií, které důvěřuje nejvíc domácností i firem v Česku.
- Skvělý tým – budeš součástí party, kde každý pomáhá každému.
- Work-life balance – díky 8hodinové pracovní době a volným víkendům budeš mít čas i na své koníčky.
Co pro tebe máme my?
- už žádné hlídání útraty za data a volání díky zaměstnaneckému tarifu
- každé 3 roky příspěvek až 18 000 Kč na nový telefon
- 18 000 benefit bodů ročně na relax, nákupy, dovolenou
- 5 týdnů dovolené pro odpočinek + 3 sick days
- Recharge (měsíc volna navíc) - po každých odpracovaných 5 letech nárok na 20 dní placeného volna k dovolené navíc
- stravenkový paušál v hodnotě 115 Kč/den přímo do výplaty
- body do O2 Knihovny v roční hodnotě 2 400 Kč na e-knihy nebo audioknihy
- Multisport karta – nadupaná vstupenka do wellness a fitka
- slevová Shell karta - tankování u Shellky za nejvýhodnější ceny na trhu
- zlevněné O2 produkty pro vás a pro vaše blízké
- možnost vzdělávání - workshopy pro pracovní i osobní život, on-line kurzy (v interní Virtuální univerzitě) i speciální externí vzdělávací kurzy
- interní soutěže o další benefit body, věcné ceny, vstupenky na akce i zájezdy
- teambuildingy, sportovní hry, Vánoční party a Family days - protože táhneme za jeden provaz a bavíme se i mimo práci
- výhodné nákupy u našich partnerů (Makro, zvýhodněná auta, HP, ČEDOK a jiné
Seznam všech benefitů najdete na: https://kariera.o2.cz/benefity
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na vzdělávání
- Dog-friendly office



