- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost ELASTO FORM Bohemia s.r.o., součást mezinárodní skupiny elasto, patří mezi přední evropské dodavatele dárkových a reklamních předmětů. S ročním obratem 200 milionů prodaných reklamních předmětů a týmem 550 zaměstnanců ve 15 zemích nabízíme stabilní zázemí a atraktivní obchodní příležitosti.
Hledáme výrazně proaktivního obchodního manažera, který bude cestovat po celé ČR a SR, vyhledávat nové zákazníky a aktivně budovat obchodní vztahy.
Co Vás čeká?
• Akvizice nových klientů v ČR a na Slovensku – aktivní vyhledávání a oslovování potenciálních zákazníků
• Cestování za klienty – pravidelné obchodní schůzky po celém území ČR a SR
• Budování a rozvoj dlouhodobých obchodních vztahů
• Tvorba nabídek a návrh řešení v oblasti reklamních a dárkových předmětů
• Reprezentace firmy na veletrzích a marketingových akcích
• Administrativa spojená s obchodní činností
• Silnou orientaci na obchod a akvizici nových zákazníků
• SŠ/VŠ vzdělání
• Výrazné komunikační a prezentační schopnosti, kreativitu
• Obchodní zkušenosti a proaktivní přístup
• Řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič, ochota cestovat (ČR i SR)
• Znalost práce na PC (MS Office)
• Angličtina na komunikační úrovni výhodou
• Možnost práce na hlavní pracovní poměr (HPP)
• Motivující provizní systém – možnost výrazného překročení fixního platu
• Telefon, notebook, možnost využití služebního vozu,
• Flexibilní pracovní dobu a samostatnost
• Stravenky, sick days
• Možnost profesního růstu a rozvoje
Benefity:
• Mobilní telefon
• Auto i pro soukromé účely
• Provize z prodeje
• Stravenky/příspěvek na stravování
• Příspěvek na dopravu
• Zdravotní volno/sickdays
• Flexibilní začátek/konec pracovní doby
• Notebook
Místo výkonu práce: Přeštice + celá ČR a SR

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.