- 42 000 – 46 000 Kč
- Plný úvazek
Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegy a kolegyně na pozici „Store manager (manažer/ka prodejny, vedoucí prodejny)“ do zavedených, frekventovaných a oblíbených prodejen značkové obuvi Office Shoes v Praze.
Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.
Termín nástupu: ihned nebo 6. února 2023
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více o zaměstnavateli na: www.officeshoes.cz
- zákaznický servis
- organizace chodu prodejny a zaměstnanců
- starost o vizuální vzhled prodejny
- organizace skladových zásob prodejny
- dodržování firemních standardů
- aplikace marketingového materiálu
- příjemné vystupování a komunikativnost
- schopnost vést tým pracovníků
- časová flexibilita, spolehlivost, pracovitost
- ochota učit se novým věcem
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení + provize a bonusy
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- zajímavý bonusový systém k základnímu platu dle prodejních výsledků (provize z prodeje)
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj, pitný režim)
- výrazné slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky)
- další benefity: Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Možnost odborné opravy obuvi pro zaměstnance zdarma, Možnost přesčasů, Individuální směny, Vánoční poukázky (výroční bonusy)
Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.
Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.