- 30 500 – 32 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen Office Shoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegy a kolegyně na pozici „Store manager (manažer/ka prodejny, vedoucí prodejny)“ do zavedených, frekventovaných a oblíbených prodejen značkové obuvi Office Shoes v Praze.
Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.
Termín nástupu: ihned nebo 6. února 2023
Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr
Více o zaměstnavateli na: www.officeshoes.cz
- zákaznický servis
- organizace chodu prodejny a zaměstnanců
- starost o vizuální vzhled prodejny
- organizace skladových zásob prodejny
- dodržování firemních standardů
- aplikace marketingového materiálu
- příjemné vystupování a komunikativnost
- schopnost vést tým pracovníků
- časová flexibilita, spolehlivost, pracovitost
- ochota učit se novým věcem
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení + provize a bonusy
- stravenky v hodnotě 100,- Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- zajímavý bonusový systém k základnímu platu dle prodejních výsledků (provize z prodeje)
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj, pitný režim)
- výrazné slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky)
- další benefity: Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Možnost odborné opravy obuvi pro zaměstnance zdarma, Možnost přesčasů, Individuální směny, Vánoční poukázky (výroční bonusy)
Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání aktuálního životopisu / CV.
Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?