- Zkrácený úvazek
Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen OfficeShoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu nové kolegy a kolegyně na pozici „Store manager (manažer/ka prodejny, vedoucí prodejny)“ do zavedených, frekventovaných a oblíbených prodejen značkové obuvi OfficeShoes v centru Prahy.
Termín nástupu: ihned nebo 16. srpna 2021
Druh pracovního poměru: HPP – hlavní pracovní poměr
Více o zaměstnavateli na: www.officeshoes.cz
Pracovní náplň:
- zákaznický servis
- organizace chodu prodejny a zaměstnanců
- starost o vizuální vzhled prodejny
- organizace skladových zásob prodejny
- dodržování firemních standardů
- aplikace marketingového materiálu
Co nabízíme:
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-)
- zázemí stabilní společnosti
- zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků
- možnost kariérního postupu
- motivující finanční ohodnocení
- stravenky v hodnotě 100,– Kč za každou odpracovanou směnu PLNĚ hrazené zaměstnavatelem
- zajímavý bonusový systém k základnímu platu dle prodejních výsledků (provize z prodeje)
- hrazené občerstvení na pracovišti (káva, čaj)
- slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky)
- další benefity: Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Možnost přesčasů, Vánoční poukázky (výroční bonusy)
Hlavní předpoklady:
- příjemné vystupování a komunikativnost
- schopnost vést tým pracovníků
- časová flexibilita, spolehlivost, pracovitost
- ochota učit se novým věcem
Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-)
Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.