- 12 500 – 20 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenost z administrativní pozice a nedělají vám problém kontingenční tabulky v MS Excel? Zvládnete zadávat data do systému a domluvíte se anglicky se zahraniční centrálou?
Pak hledáme právě Vás!
Nadnárodní výrobní společnost hledá posilu do svého týmu na pozici:
DATOVÝ ADMINISTRÁTOR (35-45.000 Kč)
* Zpracování a kontrola dat pro výrobu
* Administrativní podpora ředitele výroby
* Organizace personálního rozdělení
* Správa docházkového systému
* Tvorba prezentací
* Nákup drobného materiálu
* Evidence ochranných pomůcek pro zaměstnance
* SŠ/VŠ vzdělání
* Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
* Pokročilá znalost MS Excel (kontingenční tabulky)
* Samostatnost, pečlivost, organizační schopnosti
* Týden dovolené navíc
* Roční odměny
* Pružnou pracovní dobu
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Příspěvek na stravování
* Kafeterie
* Termín nástupu: IHNED
* Místo výkonu práce: Brandýs nad Labem

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.