- 32 000 – 39 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme stabilní, rozvíjející se společnost se zaměřením na doprovod a podporu plánování a realizace rekonstrucí či nových objektů pro zajištění průmyslové výroby v oblasti automotive, osobních vozidel. Jedná se o pozemní a doparvní stavby, infrastrukturu. Vzhledem k charakteru naší činnosti jsme orientovaní na týmovou spolupráci v rámci projektových realizačních týmů v ČR včetně spolupráce se zahraničními subjekty.
THP-pracovník/ce pro zajišťování služby TDI při realizaci výstavby struktury, budov a komunikací, spojených s rozvojem výrobních technologií v oblast výroby motorových vozidel.
- Výkon technického dozoru investora – dle zaměření: provádění dopravních staveb a infrastruktury, pozemních staveb
- Zajišťování organizace výstavby – zpracovávání plánů organizace výstavby (POV)
- Příprava a kompletace podkladů pro výběrová řízení zhotovitelů díla.
- Vedení technických jednání, přejímání dokončených stavebních výkonů.
- Řešení problémů vznikajících při realizaci staveb, soupis vad a nedodělků daného díla, prověřování soupisů výkonů dodavatele, příprava reklamačního řízení.
- Kontrola vedení stavebního deníku a dodavatelských faktur, zápisy do stavebního deníku, sledování stavu realizace díla s ohledem na zadání investora, podmínky stavebního povolení, kontrola řešení případných změn díla.
- Zajišťování podkladů pro projektové práce, pořizování a zpracování obrazové dokumentace z průběhu provádění díla.
- Sledování realizace díla s ohledem na termínový plán a soulad stavby s ním.
- Předávání a přejímání staveniště, řešení skluzu stavebních prací.
Určeno pro: Vhodné pro všechny věkové kategorie i pro absolventy VŠ, ÚSO s praxí (zaměření na stavebnictví).
Vzdělání: ÚSO stavební s praxí 3-5 let zajišťování a dozoru výstavby nebo VŠ stavební
- Znalost stavebního zákona a předpisů týkajících se dle specializace na dopravní a inženýrské stavby (infrastrukturu) nebo pozemní stavby.
- Znalost předpisů týkajících se BOZP.
- Práce s PC a SW MS Office, MicroStation nebo AutoCAD.
- Řidičský průkaz sk. B.
- Praxe v jednání s dodavateli staveb případně se státní správou.
- Samostatnost, pečlivost, odpovědnost, komunikativnost, organizační schopnosti, aktivní přístup k řešení úkolů.
- Týmového ducha.
- Časová flexibilita.
- Pracovní úvazek 8,0 hod./den, pracovní poměr na dobu neurčitou.
- Zapracování, uvedení do procesů a problematiky
- Práci v příjemném kolektivu
- Podpora při řešení problémů.
- Velmi dobrá příležitost pro posun ve Vašem profesním životě.
Odměňování: Nástupní mzda dle stupně vzdělání (ÚSO+praxe, Dis, Bc., Ing., Mgr.) a dosavadní praxe od 48.000,- Kč. Možný další rozvoj a finanční postup.
Stravenkový paušál, možnost stravování v závodním zařízení, home-office, příspěvek na penzijní pojištění, další benefity např. rozvoj ve vzdělávání.
Zavolejte a přijďte si k nám rozšířit své znalosti, schopnosti a obzory v oblasti plánování výstavby moderní průmyslové výroby pro projekty, spojené s nastupující technologickou budoucností.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.