Specialista technického dozoru investora

Praha
40.000 – 60.000 Kč
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro
Řidičské oprávnění
Skupina B
Kontakt
Jiří Řehák, zobrazit tel. číslo

O nás

Jsme společnost zabývající se komplexním řešením projektů dopravní infrastruktury. Poskytujeme poradenskou a inženýrskou činnost, konzultace, řešíme i otázky řízení, telematiky a organizace dopravy. Jsme partnerem významných společností Ředitelství silnic a dálnic s.p., Valbek spol. s r.o., AFRY CZ s.r.o., SUDOP PRAHA a.s.

Náplň práce:

  • Kontrola projektové dokumentace – Posuzuje, zda projektová dokumentace odpovídá normám, předpisům a požadavkům investora, a to jak v oblasti elektroinstalace, tak i v souladu s celkovým plánem výstavby.
  • Přítomnost na staveništi – Pravidelně kontroluje stav stavby, technické řešení, postup výstavby a kvalitu použitých materiálů ve vztahu k elektrotechnickým systémům.
  • Kontrola kvality prací – Zajišťuje, že práce na instalaci elektrotechnických systémů jsou prováděny dle projektových specifikací a technických norem.
  • Kontrola a testování zařízení – Po dokončení instalace se účastní testování elektrotechnických systémů
  • Zajištění souladu s předpisy a normami – Dohlíží na to, aby výstavba elektrotechnických systémů byla v souladu s platnými technickými normami a předpisy ČR (např. ČSN, technické standardy pro silniční a tunelové systémy).
  • Příprava zpráv a protokolů – Pravidelně sepisuje technické zprávy, zápisy o kontrolách a výsledky kontrol pro investora a další zainteresované strany.
  • Řešení reklamací a poruch – V případě zjištění závad na instalovaných systémech se podílí na jejich řešení a návrhu nápravných opatření.

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ/VŠ vzdělání elektrotechnického směru
  • Praxe v oboru elektrotechniky nebo energetiky
  • Řidičský průkaz sk. B

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Bonusy/prémie
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Dovolená 5 týdnů
  • Vzdělávací kurzy, školení
  • Kafetérie
  • Zdravotní volno/sickdays
  • Služby firemního právníka pro osobní potřeby
  • 13. plat
  • Pracovní oblečení

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

ALMAPRO, s.r.o.
Průběžná 1108/77
100 00 Praha

IČO: 24150134
Datová schránka: gwj5wmh
Další informace:
GPS: 50.065835,14.500837,
S-JTSK: -737492.90 -1046170.36, RUIAN: 22612378

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.