Specialista technického dozoru investora

Praha
40.000 – 60.000 Kč
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro
Řidičské oprávnění
Skupina B
Kontakt
Jiří Řehák, zobrazit tel. číslo

O nás

Jsme společnost zabývající se komplexním řešením projektů dopravní infrastruktury. Poskytujeme poradenskou a inženýrskou činnost, konzultace, řešíme i otázky řízení, telematiky a organizace dopravy. Jsme partnerem významných společností Ředitelství silnic a dálnic s.p., Valbek spol. s r.o., AFRY CZ s.r.o., SUDOP PRAHA a.s.

Náplň práce:

  • Kontrola projektové dokumentace – Posuzuje, zda projektová dokumentace odpovídá normám, předpisům a požadavkům investora, a to jak v oblasti elektroinstalace, tak i v souladu s celkovým plánem výstavby.
  • Přítomnost na staveništi – Pravidelně kontroluje stav stavby, technické řešení, postup výstavby a kvalitu použitých materiálů ve vztahu k elektrotechnickým systémům.
  • Kontrola kvality prací – Zajišťuje, že práce na instalaci elektrotechnických systémů jsou prováděny dle projektových specifikací a technických norem.
  • Kontrola a testování zařízení – Po dokončení instalace se účastní testování elektrotechnických systémů
  • Zajištění souladu s předpisy a normami – Dohlíží na to, aby výstavba elektrotechnických systémů byla v souladu s platnými technickými normami a předpisy ČR (např. ČSN, technické standardy pro silniční a tunelové systémy).
  • Příprava zpráv a protokolů – Pravidelně sepisuje technické zprávy, zápisy o kontrolách a výsledky kontrol pro investora a další zainteresované strany.
  • Řešení reklamací a poruch – V případě zjištění závad na instalovaných systémech se podílí na jejich řešení a návrhu nápravných opatření.

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ/VŠ vzdělání elektrotechnického směru
  • Praxe v oboru elektrotechniky nebo energetiky
  • Řidičský průkaz sk. B

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Bonusy/prémie
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Dovolená 5 týdnů
  • Vzdělávací kurzy, školení
  • Kafetérie
  • Zdravotní volno/sickdays
  • Služby firemního právníka pro osobní potřeby
  • 13. plat
  • Pracovní oblečení

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

ALMAPRO, s.r.o.
Průběžná 1108/77
100 00 Praha

IČO: 24150134
Datová schránka: gwj5wmh
Další informace:
GPS: 50.065835,14.500837,
S-JTSK: -737492.90 -1046170.36, RUIAN: 22612378

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.