- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme největší pojišťovnou na světě. Držíme pozici 24. nejhodnotnější značky světa a jedničky v pojišťovnictví.
Působíme ve více, než 70 zemích po celém světě a určujeme trendy pojistného trhu, na kterém fungujeme déle, než 125 let.
Jsme Allianz. Stojíme při vás i jako zaměstnavatel.
Staňte se součástí přátelského týmu, který dělá velké věci. Nabízíme moderní produkty, kvalitní servis a zakládáme si na vztazích s klienty.
Vaše kariéra v Allianz, napříč různými obory, začíná zde!
Hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á má na starosti podporu prodeje smluv autopojištění v jednotlivých distribučních cestách (tj. kmenová sít obchodníků Allianz pojišťovny, makléři, prodejci vozidel aj.).
Pokud máte vstřícný, pečlivý a zodpovědný přístup k řešení svěřených úkolů a velmi dobré komunikační schopnosti, pak hledáme právě Vás!
Výhodou:
Pokud Vás tato pozice zaujala, neváhejte nám zaslat svůj životopis a motivační dopis výhradně přes naši interní platformu pomocí tohoto odkazu: https://careers.allianz.com/job-invite/40454/
Budeme se těšit na Vaši odpověď!
Rádi bychom Vás informovali, že v rámci dalších kroků výběrového řízení pro pozici o kterou se ucházíte, bude pro Vás automaticky vytvořen účet v našem interním systému SuccessFactors společnosti Allianz pojištovna, a.s. Pro vytvoření Vašeho účtu budou zpracovávány pouze ty osobní údaje, které jste nám sdělil/a a které jsou nezbytné pro průběh výběrového procesu. Bližší informace o zpracování osobních údajů naleznete na naší webové stránce www.allianz.cz, a to v části Ochrana osobních údajů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?