- Plný úvazek
Pro advokátní kancelář s pracovištěm v centru Prahy hledáme asistentku na plný úvazek.
Co Vás čeká:
- Administrativní podpora advokátů
- Obchodní korespondence s klienty
- Vyřizování telefonátů v češtině nebo angličtině
- Zajištění chodu recepce
- Péče o klienty a návštěvníky kanceláře
- Sjednávání a plánování schůzek
- Objednávání kancelářských potřeb, kurýrů
- Řešení operativních úkolů a požadavků
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- Ukončené SŠ vzdělání
- Zkušenosti na obdobné pozici nebo v administrativě výhodou
- Znalost anglického jazyka min. na středně pokročilé úrovni
- Znalost českého jazyka slovem i písmem
- Pokročilou znalost MS Office
- Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- Příjemné reprezentativní vystupování
- Zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí stabilní společnosti
- Spolupráci na hlavní pracovní poměr
- Smlouvu na dobu neurčitou
- Odpovídající finanční ohodnocení
- 20 dní dovolené
- Stravenky
- Multisport kartu
- Kancelář v centru v těsné blízkosti metra
- Možnost nástupu ihned
V případě Vašeho zájmu nám zašlete svůj aktuální životopis.
S osobními údaji, které jsou poskytovány společnosti OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o., IČO: zobrazit tel. číslo za účelem zprostředkování zaměstnání je nakládáno v souladu se zákonem č.101/2000Sb. Poskytnuté údaje jsou ponechány v databázi po dobu nezbytnou ke zprostředkování zaměstnání nebo až do odvolání písemnou formou. Údaje mohou být poskytovány třetí osobě pouze po souhlasu osoby údaje poskytující. Ustanovení §12 a 21 zákona č.101/2000Sb. upravují Vaše právo na informaci o zpracování údajů, vysvětlení, možnosti aktualizace a likvidaci osobních údajů.