- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Simply Office s.r.o. je dynamicky se rozvíjející společnost. Zabýváme se především prodejem ready made s.r.o., zakládáním s.r.o. na míru klientovi a poskytujeme sídla společnostem – včetně služeb virtuální kanceláře. Od vstupu naší společnosti na trh v roce 2012 jsme zjednodušili začátek podnikání velkému množství našich klientů a v současné době jsme v České republice na špičce tohoto oboru.
Do našeho mladého kolektivu na pobočku v Praze 1 hledáme pracovníka na pozici Office asssistant. Hledáme člověka, který se může už dnes pochlubit skvělými výsledky ve svých dosavadních aktivitách a který chce získat zkušenosti v rozmanité administrativní práci! Pokud si Vás vybereme, stanete se pevným bodem pro všechny pracovníky společnosti. Budete mít důvěru, a budete kompetentní ke komunikaci se zákazníky. Naučíte se vše, co naše práce obnáší a získáte mnoho zkušeností.
V případě, že Vás nabídka zaujala, pošlete prosím Váš strukturovaný životopis na uvedený e-mail a nezapomeňte uvést telefonní kontakt. Pouze vhodné kandidáty budeme v nejbližší době kontaktovat – děkujeme za pochopení.
Zasláním Vašeho CV souhlasíte se zpracováním a použitím poskytnutých osobních dat společnosti Simply Office s.r.o. v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.