O nás
Jsme účetní a daňová kancelář s dlouholetou tradicí a stálou klientelou. Posilujeme oddělení mzdového účetnictví o novou kolegyni/kolegu. Budete mít na starosti své klienty, pro které řešíte mzdovou problematiku a zastupujete je na úřadech, avšak hlavně se budete věnovat vedení týmu mzdových účetních.
Náplň práce:
- 1/3 práce spočívá v odborné činnosti mzdové a personální agendy, měsíční závěrky mezd a kontroly výstupů
- komunikace se zákazníky (české i zahraniční společnosti)
- komunikace s úřady (FÚ, ČSSZ, ZP, ÚP atd.)
- roční vyúčtování zálohové a srážkové daně, ELDP, mzdové listy
- 2/3 práce spočívají ve vedení menšího týmu pracovníků (2-3 lidé), jejich motivace, kontrola, případně mentoring
Co od Vás očekáváme:
- znalost mzdové legislativy ČR (zkušenosti s vedením mezd pro větší počet pracovníků - u nás budete řešit cca 400 mezd)
- samostatnost, logické myšlení a chuť učit se novým věcem
- komunikativní znalost anglického jazyka
- schopnost týmové práce
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci na HPP, případně i na ŽL (s garantovanou fixní složkou od 50 000 Kč a k tomu odměny navíc z Vaší z fakturace)
- 5 týdnů dovolené + sick days
- firemní akce
- odborné semináře
- roční odměny
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Přátelské prostředí



