- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Posláním ŘLP ČR, s.p., je poskytovat bezpečné, kvalitní a nákladově efektivní letové navigační služby, které naplní očekávání našich zákazníků v kooperativním a konkurenčním prostředí letecké dopravy jak na národní úrovni, tak v kontextu vývoje ATM v Evropě.
Do střediska CANI, do oddělení ATM (Air Traffic Management) výcviku, hledáme
nové kolegy / kolegyně na pozici
INSTRUKTOR/KA TEORETICKÉ VÝUKY HUMAN FACTORS
Středisko CANI zabezpečuje odborný výcvik a vzdělávání provozního personálu podniku a externích zákazníků a zajišťuje služby letového ověřování leteckých pozemních zařízení a postupů.
přímá výuka problematiky Human Factors v kurzech ATCO (řídící letového provozu), ATSEP (technický personál) a dalšího provozního personálu jak v českém, tak anglickém jazyce,
přímá výuka soft skills a dalších vybraných témat pro administrativní personál,
tvorba a aktualizace výcvikových materiálů (PPT prezentace, handouty apod.),
spolupráce s dalšími instruktory na stálém zkvalitňování výcviku,
udržovat si přehled o nových trendech ve vzdělávání dospělých a aplikovat je do výcviku.
nejméně ukončené SŠ vzdělání s maturitou, VŠ v oboru andragogiky/pedagogiky výhodou,
znalost angličtiny (min. stupeň B2 dle CEFR) – každodenní využití,
přímou zkušenost s prací na směny (včetně práce na noční směny),
výborné komunikační a prezentační dovednosti,
znalost MS Office (především Power Point),
schopnost jak samostatné práce, tak i práce v týmu,
aktivní přístup a ochotu učit se nové věci,
orientace v prostředí letectví výhodou,
znalost problematiky Crew Resource Managementu / Team Resource Managementu výhodou,
zkušenosti s facilitací výhodou,
zkušenosti s e-learningem výhodou (on-line výuka, tvorba elektronických materiálů, využívání platforem typu Zoom, Google Classroom apod.).
Jaké bude výběrové řízení?
motivační dopis a životopis,
přezkoušení znalostí anglického jazyka,
pohovor s výběrovou komisí,
předvedení výukové lekce na zadané téma (podrobnosti budou poskytnuté vybraným uchazečům).
zajímavou práci v atraktivním prostředí letectví,
stabilní kolektiv,
příspěvek na stravování,
možnost „Home Office”,
25 dní dovolené + 3 sick days,
systém péče o zaměstnance,
možnost dalšího vzdělávání.
Nástup:
dle dohody, ideálně od 1. 8. 2023 a od 1. 9. 2023 na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou
dovolenou). Jedná se o dvě pozice, které budeme obsazovat.
Pracoviště:
Praha;
CANI - Czech Air Navigation Institute (budova v blízkosti Terminálu 3 letiště Václava Havla);
budova řídicí věže na letišti Václava Havla;
občasné služební cesty (cca 5 % pracovní doby) po ČR (regionální letiště, letecké základny AČR),
výjimečně do zahraničí.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.