- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Najděte si lepší práci v aktuální nabídce pracovních míst z celé České Republiky. Hlavními zásadami společnosti Comac Jobs, je kvalitní výběr zaměstnanců, intenzivní komunikace, a to jak s kandidáty, se zaměstnanci, tak s klienty, absolutní dodržování zákonů a podmínek přidělování zaměstnanců určených státem (srovnatelné mzdové podmínky apod.), a podpora zaměstnanců v pracovních či pracovněprávních záležitostech po celou dobu pracovního poměru.
Rád/a by jsi využil/a své jazykové znalosti? Máš zkušenost ze zákaznického prostředí? Nedělá ti potíže plnit úkoly ve stanoveném čase a Excel je pro tebe brnkačka? Pak čti rozhodně dál!
Pro předního dodavatele digitálních disků pro vzdělávací, informační a hudební průmysl právě hledáme Sales Order Administratorora s FJ a AJ.
Co bude tvojí náplní práce?
Zpracovávat administrativní/ transakční úkoly v oblasti zadávání objednávek.
Zadávat všechny příchozí prodejní zakázky do Společného distribučního systému.
Sledovat prodejní objednávky.
Zpracovávat prodejní zakázky tak, aby byly vyřízeny v dohodnutých časech.
Komunikovat ve francouzském jazyce s kolegy v rámci evropských distribučních center, s klienty a jejich zákazníky.
Spravovat složky a data související s výkonem pozice.
Okamžitě řešit problémy nebo požadavky zákazníka.
Co za to dostaneš?
Zajímavou práci ve firmě s pozitivní firemní kulturou, která je založená na úctě k zaměstnancům a k jejich práci.
Pracovní místo v moderních kancelářích ve výborné lokalitě v centru Plzně.
5 týdnů dovolené.
Bonus za doporučení nového zaměstnance 25.000 Kč.
Roční odměnu ve výši jedné měsíční mzdy.
Placené přesčasy a možnost jejich vybírání formou náhradního volna.
Stravenky v hodnotě 90 Kč (s dotací ve výši 40 Kč).
Jazykové kurzy a další vzdělávání zdarma.
Příspěvek na penzijní připojištění.
Zvýhodněné telefonní tarify od T-mobile.
Firemní akce.
Produkty zákazníků společnsoti za zvýhodněné ceny (CD, DVD, BD, PS).
Co od Tebe očekáváme?
Francouzský jazyk na úrovni C1 – budeš mít na starosti především rodilé mluvčí.
Anglický jazyk na úrovni B1-B2 – je nutné komunikovat i s kolegy cizinci a porozumět dokumentům v anglickém jazyce.
Počítačovou gramotnost s prokázanými administrativními schopnostmi (základní znalost Excelu tabulky Ti nesmí být cizí).
Zájem o práci s údaji a opakujícími se úkoly – někdy to může být rutina.
Schopnost pracovat pod stresem – vše se musí splnit ve lhůtách daných zákazníkem.
Základní znalost zákaznických servisních procesů (výhodou).
Zájem o maloobchod s médii a obchod s půjčovnami médií (výhodou).
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.