Obchodní asistentka- Telesales & Sales team executive
- Radlice, Praha
- ADAM & PARTNER, s.r.o.
-
Benefity:
Volné místo ve firmě Městská část Praha 3
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Práce vhodná také pro | absolventy |
Lokalita | Praha Žižkov, Praha |
Firma | Městská část Praha 3 |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Doprava, logistika a zásobování, Státní správa a samospráva, Administrativní pracovník / pracovnice, Referent / Referentka |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Délka prac. poměru | na dobu neurčitou |
Zabýváme se výkonem přenesené působnosti státní správy a samosprávy ve Strašnicích, Vysočanech, na Vinohradech a Žižkově. Máme na starosti provoz elektronické úřední desky. Také pořádáme kulturní a společenské akce.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Městská část Praha 3, územně samosprávný celek
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemníkem Úřadu městské části vyhlašuje dne 28. 7. 2022 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
referent/referentka odboru dopravy, oddělení přestupkového řízení
s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 10, (tarifní plat v rozmezí od 21 260,--Kč až 31 240,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být poskytnut v rozmezí od 4 000,--Kč do 17 000,--Kč. Nástup dohodou.
Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
- fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku
- občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
Další požadavky:
požadované vzdělání:
požadavky na oprávněnou úřední osobu dle ustanovení § 111 a § 112 zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich:
1) vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu právo a právní věda, právo nebo bezpečnostně právní studia na vysoké škole v České republice
nebo
2) jiné vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání (do 1,5 roku je třeba splnit odbornou způsobilost zkouškou složenou u Ministerstva vnitra nebo se musí jednat o osobu, která po 31. 12. 2023 nejméně 5 let projednávala přestupky a rozhodovala o nich)
nebo
3) středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 341/2017 (do 1,5 roku je třeba splnit odbornou způsobilost zkouškou složenou u Ministerstva vnitra nebo se musí jednat o osobu, která po 31. 12. 2023 nejméně 5 let projednávala přestupky a rozhodovala o nich),
požadovaná praxe: praxe ve správním řízení vítána,
požadované znalosti: znalost zákona č. 361/2000 Sb., o silničním provozu, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich vítána,
další dovednosti, schopnosti: znalost práce na PC (MS Office, Internet, Databáze), dobré komunikační schopnosti, psychická odolnost, časová flexibilita.
Hlavní náplň práce: řešení přestupků v zónách placeného stání.
Nabízíme: pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, Ticket restaurant (120,--Kč/den), Ticket Benefits (až 500,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, zvýhodněné partnerské SIM.
Pracovní místo je vhodné pro osobu se změněnou pracovní schopností.
Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:
1) Elektronická podoba
a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde: Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).
Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).
b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.
2) Listinná podoba
Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.
Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde- li o cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je třeba doložit:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – referent odboru dopravy“
Nabídky zasílejte nejpozději do 17. 8. 2022. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.
Informace: Bc. Lenka Jelínková, referent oddělení personální práce a mezd
Telefon zobrazit tel. číslo
Ing. Bc. Rudolf Zahradník
tajemník ÚMČ Praha 3
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Kdy je nejlepší čas zajít za šéfem, že chcete navýšit plat? Jak konkrétně si o navýšení říci? Ukážeme i věty, které mohou vaše vyjednávání o vyšším platu zničit. Co když firma přidat nechce nebo nemůže?
V České republice zažíváme v posledních letech prudký vzestup počtu pracovních portálů a sběračů nabídek ve formě pracovních agregátorů. Tyto platformy se snaží nabídnout co nejlepší služby v oblasti propagace pracovních příležitostí. Ačkoli je všechny spojuje společný cíl – spojit zaměstnavatele s potenciálními zaměstnanci – může se zdát, že v tomto hustém "lese" portálů se leckdy lehce ztrácíme. Ale nebojte, máme pro vás řešení! Dnes se podíváme na TOP 10 pracovních portálů, které působí v naší zemi a také na 4 pracovní agregátory. Zajímá vás, co z nich činí jedinečné, v čem skutečně excelují a co nás na nich tak fascinuje? Pokračujte ve čtení a objevte ty pravé klenoty mezi pracovními platformami! 😉🌟
Bezúplatné darování krve je úctyhodná činnost každého dárce. Proto i zákoník práce na dárce myslí a přiznává jim za darování krve nárok na volno z práce, a to dokonce volno placené. Ukážeme vám, jak správně svou nepřítomnost v práci nahlásit a jaké jsou výhody pro dárce.
Pokud si potřebujete v práci vzít neplacené volno, poradíme vám, kdy máte nárok a kdy se se zaměstnavatelem musíte domluvit a požádat jej o souhlas. Ukážeme si, jak napsat žádost o neplacené volno.
Pokud jste cizincem hledajícím pracovní uplatnění v České republice, je tento článek přímo pro vás. Povíme si o tom, jak cizince z pohledu zaměstnávání úřad práce rozděluje, jak cizincům může pomoci.
Zaměstnavatel určuje čerpání dovolené svých zaměstnanců. Zjistěte, kdy může zaměstnavatel zrušit dovolenou, i tu, kterou již máte zaplacenou, nebo vás v průběhu dovolené z ní odvolat zpět do práce. Ukážeme vám, co všechno následně zaměstnavatel musí zaplatit.
Víte, že jsou situace, kdy vás zaměstnavatel musí ze zákona z práce omluvit, aniž byste si čerpali dovolenou? Jsou to tzv. překážky na straně zaměstnance nebo zaměstnavatele. Pojďme se podívat, kdy máte nárok na placené či neplacené volno a nemusíte čerpat dovolenou.
Práce v noci je specificky upravena v zákoníku práce a ukládá vašemu zaměstnavateli řadu povinností. Právnickou řeč jsme pro vás zlidštili a zjistíte, co to je práce v noci, jaká je minimální výše příplatku za práci v noci, jak musí váš zaměstnavatel upravit pracoviště a kdo nesmí práci v noci vykonávat.
Pojďme se připravit na pracovní pohovor. Po přečtení tohoto článku budete znát odpovědi na všechny své otázky - jak se připravit na pracovní pohovor, jaké zvolit oblečení, jak dlouho pracovní pohovor trvá.
Zjistila jste, že jste těhotná, a nevíte, kdy a jak tuto skutečnost oznámit v práci? Nebojte se, se vším vám pomůžeme! Dozvíte se, kdy oznámit těhotenství v zaměstnání, jak v práci oznámit těhotenství a také jaké jsou povinnosti vašeho zaměstnavatele.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje