- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme mladá, dynamická firma, která se specializuje na nábor zaměstnanců na řadové, specializované, ale i vedoucí pozice. Zajišťujeme nejen kompletní správu náborového procesu, ale plně se zaměřujeme na individuální požadavky klientů v oblasti HR.
Jste pečlivý/á a hledáte stabilní práci v rostoucí společnosti? Dokážete zabezpečit chod společnosti po personální i administrativní stránce? Pokud ano, tak bychom Vám rádi nabídli pozici Office Manager/ky ve společnosti zabývající se fotovoltaikou v Moravském Krumlově!
Na starost byste měl/a personální a administrativní agendu a úkoly týkající se provozní stránky společnosti. Občas je potřeba vyřešit aktuální úkoly různého charakteru, takže jestli jste pohotový/á a dokážete se přizpůsobit různým situacím, tak to pro Vás bude jedině výhodou.
Nabízíme Vám práci v perspektivní a dynamické společnosti a k tomu přátelskou pracovní atmosféru. Naše kancelář se nachází v Moravském Krumlově a Vaše pracovní doba by byla orientačně od 8 do 16 hod. od pondělí do pátku. Za Vaši práci Vám nabízíme až 40 000 Kč za měsíc!
Pokud jsme Vás zaujali, tak nám neváhejte poslat svůj životopis, abychom se s Vámi mohli spojit!
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.