- 26 000 – 31 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jakožto člen/ka managementu české, střední, velmi rychle rozvíjející se společnosti budete moci realizovat své nápady, a posouvat oddělení elektro konstrukce dál - jak z hlediska péče o zaměstnance a jejich vedení, tak z odborné části práce a rozvoje produktů (strojů).
Nehledáme jen zaměstnance, hledáme dlouhodobého partnera společnost, iniciátora změn a inovací, motivátora, vizionáře a parťáka lidí po odborné i lidské stránce.
Našli jsme se? Skvělé, tak čtěte dál a brzy se uslyšíme!
Vaší stěžejní náplní práce bude:
- vedení týmu 10-15 lidí na oddělení - HW elektro konstruktéři, SW programátoři
- jejich rozvoj, motivace, personální obsazení
- revize procesů a konceptu oddělení
- zodpovědnost za technickou úroveň strojů po HW i SW stránce
- kapacitní plánování oddělení, tvorba budgetu
- spolupráce s univerzitami, budování značky zaměstnavatele u studentů oboru
- vzdělání v oboru elektro, nejlépe automatizace či kybernetika
- komunikativní znalost anglického jazyka
- odborné technické znalosti a zkušenosti (automatizace, elektro konstrukce, pneumatika, PLC)
- přirozený leader, schopný manažer
- práci v opravdu dobré lidské firmě dodávající technologie do EU i světa
- flexibilní prostředí a neustálý rozvoj výroby i společnosti
- v případě potřeby či delšího dojíždění zajištění firemního bytu či automobilu
- motivační systémy ohodnocení
- školení a vzdělávací kurzy
- příspěvek na penzijní/ životní pojištění, dotované obědy, mobilní tarify
Je to přesně to, co hledáte? Zašlete prosím Váš životopis a řekneme si více.
Budu se těšit na spolupráci!
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
]]>
Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.