- 25 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte zkušenosti s prací ve skladu, v expedici či ve vedení skladové evidence? Jste pečlivým a flexibilním člověk, který má smysl pro detail a je schopný řešit nenadálé situace? Hledáte práci na 1 směnu, popř. se porozhlížíte po kratším úvazku (6 hodin)?
Do výrobní společnosti v Třebechovicích hledám kandidáta/kandidátku pro organizaci prací ve skladu!
Náplň práce:
- zodpovědnost za přípravu zboží k expedici
- zadání práce skladníkům
- objednávání přepravy
- tvorba dodacích listů
- vedení skladové evidence
- reorganizace skladu
- komunikace s výrobou a vedením, účast na poradách
- SŠ vzdělání
- praxe ve skladu, v expedici apod.
- dobré organizační schopnosti
- znalost práce na PC (IS Helios velkou výhodou, ale ne podmínkou)
- schopnost samostatné práce a rozhodování
- stabilní a rodinné zázemí
- práci na 1 směnu (6:30 - 15), popř. zkrácený úvazek
- základní plat + další bonusy
- 4 týdny dovolené + 3 dny zdravotního volna
- příspěvek na stravné 55Kč/den
- 13. plat a vánoční bonus
- při dlouhodobém pracovním poměru příspěvek na dovolenou
- hrazené přesčasy nad rámec zákonných příplatků
Zaujala Vás nabídka? Je to snadné, klikněte na "odpovědět" a přihlaste se do výběrového řízení!
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
]]>Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?