- 33 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Jste připraveni na cestu plnou nových výzev? Hledáme právě vás – zkušeného profesionála, který se chce stát vedoucím týmu v oblasti logistiky.
Co je náplní práce Teamleadera na této pozici?
• Vede přidělenou část směny
• Rozděluje členy týmu na pracoviště dle plánu výroby, specifikuje úkoly
• Účastní se řádných a mimořádných inventur
• Vede a zpracovává docházku přidělených zaměstnanců, hodnotí jejich výkon
• Kontroluje kvalitu odvedené práce svých podřízených
• Aktivně se účastní procesu neustálého zlepšování
• Zúčastňuje se společných meetingu s oddělením logistiky
• Plánuje vykládky a nakládky
• Zajišťuje plynulý chod materiálu do výroby
• Komunikace s ostatními odděleními
• Střední odborné nebo středoškolské vzdělaní
• Zkušenosti s vedením týmu pracovníků ve skladu výrobní firmy PODMÍNKOU (zkušenosti ideálně v automotiv průmyslu)
• Znalost skladovacích/logistických procesů PODMÍNKOU
• Komunikativnost, odolnost vůči stresu, schopnost určovat si priority
• Praxe v řízení VZV
• Znalost práce na PC, velkou výhodou bude znalost SAP
• Ochota pracovat na 3 směny
• Velmi dobré platové ohodnocení
• 13. plat rozdělení na letní a vánoční bonus
• Příspěvek na dopravu do zaměstnání 2,50 Kč na km
• Závodní stravování ZDARMA
• Příspěvek na penzijní pojištění Kč/měs.
• Příspěvek na dovolenou (až 10.000 Kč)
• 25 dnů dovolené
• Nástup přímo pod firmu do kmene
• Nástup možný ihned

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.