- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hledáme technicky orientovaného kolegu/kolegyni, který je organizační typ, má zkušenosti s řízením projektů, nebojí se jednat a anglický jazyk mu není cizí! Zašlete CV a buďte součástí týmu, který se věnuje inovacím a dosahuje excelentních výsledků!
Pracujte na pozici: TECHNICKÉ ŘÍZENÍ PROJEKTŮ A PRODUKTŮ (40-60.000 KČ)
* Komplexní příprava nových systémů
* Řízení firemních projektů
* Synchronizace procesů vývoje a výroby
* Efektivní vyjednávání s dodavateli
* Zajištění vysoké kvality dodavatelských služeb
* Spolupráce při implementaci nových produktů do výroby
* Technická podpora
* Školení v národním i mezinárodním kontextu
* Středoškolské/Vysokoškolské vzdělání - technický obor
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Řidičský průkaz sk. B
* Praxe v oblasti systémů pro vzduchotechniku, vytápění a klimatizaci velkou výhodou
* Dobrá znalost MS Office
* Výhodou zkušenosti s CAD a BIM
* Celkový přehled v oblasti technologií
* Ochota cestovat i do zahraničí
* Flexibilní pracovní doba
* 25 dní dovolené
* Moderní a rodinné pracovní prostředí
* Vzdělávání
* Příspěvek na stravování
* Bonusy a prémie
* Možnost růstu
* Finanční podpora pro volný čas a hobby
* Nástup možný IHNED
* Lokalitu: Jablonec nad Nisou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?