- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Do firmy mimo automotiv, hledáme vhodného uchazeče na pozici zástupce vedoucího strojní údržby.
Je pověřen správou a údržbou zdvihacích zařízení
Zodpovídá za sklad a skladování
Zodpovídá za dostatek vhodných náhradních dílů
Je pověřen správou a údržbou kompresorovny a tlakových nádob
Řeší reklamace náhradních dílů a provedených oprav externisty
Organizuje a kontroluje práci
Zajišťuje úklid kanalizace
Komunikuje se všemi mistry na všech výrobních pracovištích
Zastupuje vedoucího při vedení zaměstnanců:
plánuje směny,dovolené,zástupy
spolupodílí se na výběru zaměstnanců
zaškoluje a zaučuje nové zaměstnance
Koordinuje činnost externích firem při opravách
Spolupracuje s oddělením investic a externími firmami na přípravě a realizaci investičních akcí
Podílí se na tvorbě rozpočtu – náhradní díly,materiál a opravy
Kontroluje dodržování bezpečností práce a požární ochrany
Řeší poruchy výrobních zařízení a strojů vozového parku – řešení, evidence, statistika,prevence
Plánuje opravy a odstávky
Objednává náhradní díly a materiál
POŽADAVKY:Jáke jsou požadavky:
SŠ/VŠ strojní
Znalost technologických postupů,výrobní technologie
Oreientace v technické dokumentaci
Pracovní postupy a BOZP a PO
Logistika výroby a skladování
Znalost sortimentu
Svařování,pálení
Znalost-elektromotorů,dieslových motorů
Znalost hydrauliky
Znalost práce tlakových nádob a kompresorovny
Ekonomické minimum
Práce s PC
Manažerské dovednosti
Jeřábnický a vazačský průkaz
Práce ve výškách

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.