- Plný úvazek
O nás
Pozici poptává můj dlouholetý klient, nadnárodní firma se sídlem v Plzni, jež podniká v oblasti výroby elektrotechnických produktů.
Náplň práce:
Věnovat se budete zejm. zpracování agendy agenturních zaměstnanců, intenzivně spolupracovat s personálními agenturami a řešit s nimi denní operativu.
Součástí práce je zpracování měsíční fakturace, srážek a vyúčtování služeb, komunikace s výrobou a školícím centrem, zajišťování agendy, jež zahrnuje svozovou autobusovou dopravu a jeji vyúčtování.
Věnovat se budete i pravidelnému reportingu HR vedení - grafy, prezentace, tabulky, v rámci zastupitelnosti budete spravovat firemní docházkový systém.
Pozice vhodná pro zájemce ideálně z personální agentury, jež má zkušenosti přímo s uvedeným typem zaměstnávání.
práce v prostorách open space
nástup do PP: dohodou
mzdová nabídka: dohodou, orientačně 35 - 38 tis. CZK
Co od Vás očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- znalost práce v MS Office (Excel)
- výhodou praxe v personalistice
- přirozenou aktivitu a odolnost vůči stresu
Co Vám můžeme nabídnout:
- zázemí rychle se rozvíjející zahraniční společnosti
- 25 dnů dovolené
- půlroční bonusy až do výše 13. mzdy
- příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dopravu
- pravidelná roční valorizace mzdy
- kafeterie Benefit plus - 4.800 Kč/rok
- dotované závodní stravování
- čisté a bezpečné pracovní prostředí
- jazykové kurzy - AJ
- možnost profesního růstu a vzdělávání
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy a prémie
- 13., případně 14. plat
- Možnost kariérního růstu
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování



