- Plný úvazek

Manpower
HR ADMINISTRÁTOR – HR partner pro agenturní zaměstnance
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost ManpowerGroup s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pracujte v týmu skvělých lidí pro ManpowerGroup, jedničku na trhu personálních společností a 15. největšího zaměstnavatele v ČR! U nás vás čeká práce, při které budete v neustálém kontaktu s kandidáty i našimi klienty. Zajímá vás oblast personalistiky a chcete se v ní zdokonalit? Rozšiřte naše řady!
Popis pozice:
HR Administrátor pro agenturní zaměstnance zajišťuje veškerou HR agendu přidělených zaměstnanců a administrativu s tím spojenou. Je také hlavním „kontaktem a partnerem“ jak pro zaměstnance, tak pro klienta.
Mezi hlavní činnosti patří:
- zajišťování onboardingu nových zaměstnanců (zadávání do systémů, tvorba objednávek, kompletace nástupních dokumentů, rozesílání přístupů a komunikace se zaměstnanci)
- spolupráce s shared services centrem a mzdovou účetní při zajišťování podkladů pro mzdy
- samostatná správa svěřených zaměstnanců (cca 80; průběžná komunikace, smluvní dokumentace, kontrola docházek, prodloužení/změny/výstupy, distribuce stravenkových karet)
- HR administrativa - kontrola lékařských prohlídek a zákonných školení, povolení k pobytu cizinců, roční zúčtování daně aj.
- HR helpdesk (řešení dotazů na denní bázi)
- Office/asset management (správa telefonů, notebooků; komunikace s operátorem)
- správa benefitů a interního uložiště (směrnice, formuláře..)
- fakturace
Profil kandidáta:
Hledáme člověka, který už má alespoň základní zkušenosti v oblasti HR administrativy a ví, o čem zhruba je agenturní zaměstnávání a contracting v IT. Kromě toho bude také potřeba:
- základní znalost zákoníku práce, základů BOZP a PO a dalších pracovně-právních předpisů
- základní orientace ve mzdovém účetnictví
- znalost AJ minimálně na úrovni B2 (a nebát se mluvit:)
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- flexibilita a přizpůsobivost (různí klienti, různé požadavky)
- samostatné koncepční myšlení
- práce s excelem na dobré uživatelské úrovni (kontingenční tabulky, základní vzorce)
Nabízíme:
- rozmanitou a různorodou práci, kde máte možnost neustále se učit a rozvíjet
- vysokou míru samostatnosti a možnost přizpůsobit si práci (v rámci možností klienta), ale i tým, který dokáže pomoci a případně zastoupit
- práci se zajímavými lidmi (budete pracovat převážně s IT specialisty)
- moderní kancelář v centru Prahy (Florentinum)
- možnost podílet se na CSR aktivitách zaměřených na vzdělávání (spolupracujeme s DofE a JA Czech)
- množství benefitů: stravenky, týden dovolené navíc, flexibilní pracovní dobu, možnost práce na home office, 3 sick days, narozeninový den, dobrovolnický den, příspěvek na Multisport kartu, cafeterii, jazykové kurzy v pracovní době, mobilní tarif i k soukromým účelům
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Pružná pracovní doba
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování



