- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Vyznáte se v ZP a tak trochu ve mzdách? Komunikace v angličtině vám nečiní problémy? Výborně, pak hledáme právě Vás.
Výrobní firma hledá do svých řad personalistku s povědomím o mzdové problematice! Pošlete mi svůj životopis a já se ozvu zpět!
* příprava podkladů pro mzdy
* pomoc s nábory nových zaměstnanců a vedením pohovorů
* komunikace s personálními agenturami, ÚP, a dalšími příslušnými úřady
* vedení personálních dokumentů
* vedení docházkového systému
* na starosti vzdělávání zaměstnanců, odměňování
* práce v interním systému
* reporting
* SŠ nebo VŠ vzdělání – ekonomické obory
* min.2 roky zkušeností na obdobné pozici (personalistika, mzdové účetnictví)
* základní znalost mzdového účetnictví a účetních standardů
* znalost Zákoníku práce - NUTNOSTÍ
* anglický jazyk na komunikativní úrovni – NUTNOSTÍ
* italský jazyk velkou výhodou
* znalost práce v MS Excel
* umět si zorganizovat práci a udělat svěřený úkol včas
* asertivní myšlení, pečlivost, loajalita
* perspektivní pracovní uplatnění v prosperující mezinárodní společnosti
* finanční ohodnocení dle Vaší praxe
* 25 dní dovolené, stravenky
* možnost odborného růstu
* příspěvky na penzijko, sport a volnočasové aktivity
* výhodný mobilní tarif
* bezúročná půjčka
* místo výkonu práce: okres Sokolov
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?