- 37 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Hledáme důležitou osobu pro náš business - SPRÁVCE BUDOV, bez kterého se neobejdeme! Pokud jsi organizačně schopný, máš technické myšlení a přehled, nebojíš se sem tam umazat a baví tě zodpovědná práce, tak přesně tebe hledáme! Jsme mezinárodní výrobní společnost s moderními technologiemi a prima zázemím - dáme ti vše potřebné pro práci a i něco navíc :)
* zajištění správy budov - opravy, revize, reorganizace,...
* komunikace s externími firmami
* hlídání termínů - revize, technické
* správa vozového parku
* menší opravy - buď zvládnete sám, nebo zajistíte externistu
* ve zkratce - budete srdcem našeho provozu
* min. SŠ technického zaměření
* praxe jako správce budov min. 2 roky
* silné organizační schopnosti
* technické předpoklady (zvládáte menší opravy?)
* AJ pro občasnou komunikaci
* ŘP sk. B
* pružná pracovní doba
* 13. mzda a další odměny
* 5 týdnů dovolené
* moderní zázemí a veškeré nezbytnosti pro práci jsou samozřejmostí
* zajištěné stravování a občerstvení
* příspěvek na pojištění (penzijní nebo odpovědnosti)
* odborné kurzy a další vzdělávání
* a mnohé další...
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD nebo PDF. Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.