KONSTRUKTÉR | BEZ CIZÍHO JAZYKA | AŽ 60 000 Kč

Havlíčkův Brod
50.000 – 60.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Kontakt
Veronika Dobrovolná, zobrazit tel. číslo

O nás

Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o.

⛵KDO JSME?⛵
Běžně byste nás označili za personální agenturu, lovce hlav, headhuntery či náboráře.

⚓My sami sebe však označujeme za SPECIALISTY NA REGIONÁLNÍ NÁBOR.

🌊Ve vodách recruitmentu brouzdáme již slušnou řádku let. V roce 2024 jsme se však rozhodli odpoutat od původní flotily. A proto vznikla naše ⛵FLAGSHIP s ambicí být hrdou vlajkovou lodí regionálního náboru.

⛵Vyražte prozkoumat vody širokého moře recruitmentu s námi.

Náplň práce:

Hledáme talentovaného a zkušeného konstruktéra, který se připojí k týmu v Havlíčkově Brodě a bude se podílet na inovativních konstrukčních projektech. Tato pozice nabízí příležitost pracovat na špičkových technických řešeních.

Náplň práce:
- řízení konstrukčních projektů: od prvotního návrhu až po finální zavedení do výroby. Budete mít příležitost pracovat na inovativních projektech, které posunou naše výrobky na novou úroveň
- tvorba nových konstrukčních řešení: navrhování a realizace nových modelů, vzorů a typů výrobků
- dodržování předpisů: práce v souladu s aktuálně platnými zákony a předpisy.
- spolupráce s týmem: budete úzce spolupracovat s projekčním, technologickým, ekonomickým a výrobním oddělením, abyste zajistili nejlepší konstrukční řešení

Co od Vás očekáváme:

- SŠ technického směr
- praxe na obdobné pozici
- technické myšlení, velmi dobrá orientace v technických výkresech
- znalost technologie a materiálů

Co Vám můžeme nabídnout:

- 5 týdnů dovolené
- flexibilní pracovní dobu
- příspěvek na stravování
- služební telefon, notebook

Sídlo firmy

Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o.
Žižkova 1683/13
586 01 Jihlava

IČO: 21229538
Datová schránka: ny6da9g
Další informace:
GPS: 49.394230765441,15.584928289844,
S-JTSK: -669555.27 -1130255.91, RUIAN: 12345865

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.