Strategický nákupčí

Náchod
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Kontakt
Petra Vítová, zobrazit tel. číslo

O nás

ADECCO spol.s r.o.

Adecco je globální personální agentura s více než 30 lety zkušeností v ČR. Pomáhá uchazečům najít práci a firmám získat kvalifikované zaměstnance. Nabízí dočasné i trvalé pozice v různých odvětvích a odborné HR poradenství. Díky mezinárodní síti a lokální expertíze poskytuje efektivní řešení na míru.

O nás

Pro našeho klienta hledáme novou posilu do nákupního oddělení, která má zkušenosti v nákupu, zvládne komunikaci v anglickém jazyce a baví ji vyhledávání nových dodavatelů.

STRATEGICKÝ NÁKUPČÍ

Náplň práce:

• vyhledávání dodavatelů na dodávky přímých výrobních materiálů
• vedení výběrových řízení, jejich vyhodnocení
• vyjednávání podmínek s dodavateli
• zodpovědnost za včasnost dodávek
• řešení reklamací
• pravidelný reporting
• příprava, kontrola a správa objednávek a smluv

Co od Vás očekáváme:

• SŠ/VŠ vzdělání
• min. 5 let praxe v nákupu
• znalosti v oblasti kovových materiálů
• komunikativní znalost AJ podmínkou, NJ výhodou
• uživatelská znalost MS Office
• ochota občasného cestování do zahraničí
• komunikativnost, vyjednávací a organizační schopnosti
• praxe ve strojírenské společnosti výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

• pestrá a zajímavá práce
• možnost osobního rozvoje
• motivující mzdové ohodnocení
• zázemí prosperující společnosti
• 5 týdnů dovolené
• příspěvek na penzijní pojištění
• flexibilní pracovní doba
• možnost nástupu dle dohody

Sídlo firmy

ADECCO spol.s r.o.
Pikrtova 1737/1a
140 00 Praha

IČO: 45806403
Datová schránka: teci9gk
Další informace:
GPS: 50.059943,14.430172,
S-JTSK: -741938.42 -1047089.81, RUIAN: 74288741

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.