- Plný úvazek

Jsme společnost Perfect Canteen a zaměstnáváme lidi, které spojuje vášeň pro gastronomii. Připravujeme velké věci a tvoříme nové možnosti pro všechny hosty a klienty, kteří touží po prvotřídní gastronomii během pracovních dní i při večerních akcích.
Skupina Perfect vznikla v srdci šéfkuchaře Filipa Sajlera původně jako Perfect Catering. Jako parta srdcařů jsme se tehdy pustili do své vize fine dining cateringu. V roce 2009 pak vznikla společnost Perfect Canteen, která stojí na vizi šířit kvalitní gastronomii ve firemním stravování. Naše nejmladší společnost Eat Perfect otevírá nový svět chlazených pokrmů. Perfect stojí zejména na lidech a důvěře, a v roce 2022 plánujeme velké věci a otevírame příležitosti pro všechny své divize.
Baví vás vše, co se týká mzdového účetnictví a personalistiky? Láká vás práce v menší společnosti v přátelském kolektivu? Hledáte práci, která nebude jen zaměstnáním, ale bude přirozenou a příjemnou součástí vašeho života? Pak hledáme právě vás – interní mzdovou účetní.
Co u nás budete dělat?
Budete zodpovědná/ý za kompletní vedení mzdové agendy pro zaměstnance na HPP a v sezónních měsících pro brigádníky na DPP.
Komunikovat s OSSZ/PSSZ a zdravotními pojišťovnami, přihlašovat a odhlašovat zaměstnance a zpracovávat měsíční přehledy.
Budete zpracovávat měsíční a roční uzávěrky (evidenční listy důchodového pojištění, roční zúčtování daně) a budete zodpovědná/ý za zpracování nemocenských dávek.
Zpracovávat budete i roční vyúčtování srážkové a zálohové daně, budete připravovat podklady pro statistický úřad a pro zaúčtování do účetnictví.
Pracovat budete ve mzdovém systému PAMICA a docházkovém systému GIRITON.
K vaší denní práci bude patřit i komunikace se zaměstnanci, kteří se na vás obracejí s dotazy ohledně mzdy, dovolené a se svými požadavky na potvrzení o výši příjmu.
Musíte mít zkušenosti se zpracováváním mezd, které vás především musí bavit.
Hledáme člověka, který je schopný samostatného uvažování a správného rozhodování, který aktivně hledá řešení a nečeká návod na všechno.
Potřebujeme člověka, který/á má ráda čísla, ale neopisuje je slepě z tabulky do tabulky bez toho, aniž by se zamyslel/a nad správností.
Bavit vás musí nejen čísla, ale i lidi. Pracujeme v týmu a lidi, ať už zákazníci nebo kolegové jsou u nás na prvním místě.
Hledáme kolegy, kteří mají chuť do práce, rádi na sobě pracují a celkově mají pozitivní přístup k životu.
Jsme ryze česká společnost se stabilním zázemím a na centrále i v našich podnicích se rádi smějeme.
Přátelský kolektiv u nás není jen klišé, u nás je to realita.
Nabízíme vstupy do pražské ZOO, do Botanické zahrady a do aquaparku zcela zdarma.
Budete-li mít zájem, zajistíme vám MultiSport kartu.
Samozřejmostí je výborný oběd a slevy na naše produkty v našich restauracích.
Jsme flexibilní, můžete pracovat odkud chcete, z kanceláře, z kavárny, z naší restaurace a dát si tam dobrý oběd. Domluvit se můžeme i na zkráceném úvazku.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?