- 48 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro rodiče
Oznámení o volném pracovním místu
Městská část Praha 3 přijme referenta/referentku oddělení rozvojových území odboru výstavby a územního rozvoje (architekt/ka, urbanista-specialista/tka územního rozvoje)
Doba neurčitá, platová třída 10 (v rozmezí od 23 390,--Kč do 34 370,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být poskytnut v rozmezí od 4 000,-- Kč do 17 000,-- Kč. Nástup dohodou. Uvítáme uchazeče se zájmem o procesy městského plánování, s přesahem do ekonomie a developmentu.
Požadavky na vzdělání: vysokoškolské vzdělání v oboru architektura, urbanismus, městské plánování, ekonomie měst, vhodné i pro studenta/ku magisterského stupně VŠ
Další požadavky, schopnosti:
Hlavní náplň práce:
Nabízíme: zajímavou a různorodou práci v tvůrčím kolektivu lidí různých profesí, pracovní prostředí v centru Prahy 3 s dobrou dopravní dostupností, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, občasná práce z domova.
Přihláška: profesní životopis, včetně dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, zasílejte na emailovou adresu e-mail přes
, nejpozději do 17. 6. 2024.V případě potřeby dalších informací se obraťte na vedoucí oddělení rozvojových území odboru výstavby a územního rozvoje, paní Ing. arch. Ladu Kolaříkovou, email: zobrazit tel. číslo .
, tel:Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?