- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Ředitelství silnic a dálnic s. p.
je státní podnik zřízený Ministerstvem dopravy ČR. Základním předmětem naší činnosti je výkon vlastnických práv státu k nemovitostem tvořícím dálnice a silnice I. třídy, zabezpečení správy, údržby a oprav dálnic a silnic I. třídy a zabezpečení výstavby a modernizace dálnic a silnic I. třídy.
Nyní vyhlašujeme výběrové řízení na pozici: Riziko parkur specialista/tka (126-2024)
Pracoviště-lokalita
U Dálnice 399, 289 14 Poříčany
Do Úseku bezpečnosti, Oddělení BOZP a PO hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude vykonávat tyto činnosti:
• Metodicky vede vedoucí zaměstnance a ostatní řídící pracovníky k účasti na řešení otázek BOZP.
• Pravidelně seznamuje vedoucí zaměstnance s novými poznatky v oblasti BOZP.
• Provádí hodnocení rizik při označování pracovních míst na dálnicích a silnicích.
• Provádí hodnocení rizik při práci na komunikaci za provozu.
• Provádí školení a praktické ukázky pracovních a technologických postupů při pohybu pracovníků a mechanizace na komunikaci za provozu, a při označování pracovních míst.
• Podílí se na kontrole dodržování pravidel pro označování pracovních míst a práce na komunikaci za provozu u zaměstnanců ŘSD i cizích zhotovitelů.
• Provádí školení zaměstnanců dodavatele údržby dálnic a silnic.
• Účastní se ročních prověrek BOZP.
• Provádí školení BOZP u všech THP zaměstnanců ŘSD.
• Provádí školení BOZP u zaměstnanců DDÚ a DSÚ.
• Aktualizuje VNA v oblasti BOZP, PO a dle pokynu ředitele úseku.
• Provádí rozbor a vyhodnocení rizik možného ohrožení zdraví zaměstnanců a kontroluje plnění všech opatření k jejich odstranění, resp. ke snížení.
• Spolupracuje při zpracování technologických a pracovních postupů.
• Osobně se účastní vyšetřování vážných úrazových událostí a všech mimořádných událostí, při kterých došlo k ohrožení zaměstnanců ŘSD a kontroluje plnění uložených opatření.
• Provádí kontroly na požití alkoholu.
• Kontroluje vybavení a používání OOPP.
• SŠ vzdělání
• Kladný přístup k bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a s kladným vztahem k profesi silničáře/dálničáře.
• Odborná způsobilost v prevenci rizik (OZO BOZP).
• Vynikající znalost příruček pro označování pracovních míst, provozních směrnic, vybraných standardů PPK a výkresů opakovaných řešení (R-plány), ČSN v tomto oboru a umět s nimi pracovat.
• Znalost vybraných částí právních předpisů, zejména z. č. 361/2000 Sb. Zákon o silničním provozu, z. č. 13/1997 Sb. o pozemních komunikacích, vyhlášky č. 294/2015 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích, vyhlášky č. 104/1997 Sb., kterou se provádí zákon o pozemních komunikacích.
• Stabilitu státní organizace
• Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje, účast na odborných konferencích apod.
• Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, možnost 2 dny home office v měsíci, výuka angličtiny na pracovišti, benefitní karta či penzijní připojištění, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, permanentky do ZOO, Aquaparku, skipasy na lyže, sleva u cestovních kanceláří INVIA, Čedok, Alexandria)
• Pružnou pracovní dobu, která vám umožní sladění osobního života
Místo výkonu práce:
SSÚD Poříčany, U Dálnice 399, 289 14 Poříčany
Termín nástupu: dle dohody
Pracovní poměr
Hlavní pracovní poměr na plný úvazek na dobu neurčitou.
Mzdové podmínky
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.
Přihlášky:
Strukturovaný životopis s popisem praxe a vzdělání v češtině, zasílejte na e-mail: e-mail přes (do předmětu uveďte „Riziko parkur specialista/tka (126-2024)“;
Pro další informace kontaktujte: e-mail přes , tel. zobrazit tel. číslo
Upozornění
Pracovní poměr se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce (nejedná se o služební poměr).
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Poskytnuté osobní údaje bude zpracovávat výhradně Ředitelství silnic a dálnic ČR, a to v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 za účelem náboru zaměstnanců na výše uvedené pracovní místo. Osobní údaje budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Poskytnutí veškerých těch osobních údajů souvisejících s uvedeným účelem je dobrovolné, jejich neposkytnutí však znemožní Vaši účast ve výběrovém řízení.
Práva subjektu údajů poučení:
Subjekt údajů bere na vědomí, že poskytnutím osobních údajů má právo na: na přístup k osobním údajům, na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, výmazem osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, na přenositelnost údajů a právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků. Více informací o uplatnění práv naleznete na https://www.rsd.cz/rsd/gdpr-a-zpracovani-osobnich-udaju
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?