O nás
Jsme Vodohospodářská společnost Olomouc, a.s. a zaměřujeme se na správu a rozvoj vodohospodářské infrastruktury. Naší prioritou je udržitelný rozvoj a ochrana životního prostředí. Dbáme na přátelskou firemní kulturu a podporujeme profesní růst našich zaměstnanců.
Hledáme specialistu prevence rizik (muž či žena), který má minimálně středoškolské vzdělání s maturitou a praxi v oblastech BOZP, PO a životního prostředí. Očekáváme samostatnost, spolehlivost a ochotu učit se novým věcem.
Co od Vás čekáme?
- Zajištění plnění legislativních požadavků v oblasti BOZP a PO.
- Provádění pravidelných kontrol pracovišť, vyhodnocování rizik a návrh nápravných opatření.
- Správa interní dokumentace, spolupráce s vedením a jednotlivými útvary při tvorbě a aktualizaci interní dokumentace (směrnice, postupy, havarijní plány, provozní řády).
- Vedení evidence a správa revizí vyhrazených technických zařízení a souvisejících technických kontrol
- Řízení a administrace EMS (environmentální management), včetně odpadového hospodářství, chemických látek a hlášení do ISPOP / IRZ.
- Koordinace a administrace havarijní připravenosti společnosti, včetně aktualizace havarijních plánů a součinnosti s krizovým řízením (obce, IZS).
- Příprava podkladů pro reporting managementu a státní správě.
- Plánování, organizace a evidence odborných a profesních školení zaměstnanců v souladu s legislativními požadavky.
- Spolupráce na interních auditech a případně integrovaném systému řízení (ISO 9001/14001/45001).
- Zavádění a vedení agendy v podnikovém systému QI.
- Úzká spolupráce s personalistkou.
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání technického či přírodovědného směru. Odborná způsobilost v prevenci rizik dle § 10 zákona 309/2006 Sb. a odborná způsobilost v PO dle zákona 133/1985 Sb. výhodou (nebo ochota si je doplnit).
- Praxe v oblasti BOZP/PO/EMS min. 2–3 roky; zkušenost z průmyslu, služeb nebo utility společnosti výhodou.
- Zkušenost s tvorbou interní dokumentace, revizemi nebo havarijním plánováním je předností.
- Znalost legislativy v oblasti BOZP, PO a životního prostředí (odpady, chemické látky, ISPOP/IRZ).
- Schopnost organizovat odborná a profesní školení zaměstnanců.
- Dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office), znalost QI nebo jiného ERP výhodou.
- Orientace v revizích technických zařízení je plus.
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič(ka).
- Samostatnost, spolehlivost, pečlivost. Schopnost systematické práce, dobré organizační schopnosti a komunikace napříč provozy.
- Schopnost prosazovat bezpečnostní pravidla s respektem, umět spolupracovat s kolegy i externími partnery,
- Ochota k dalšímu odbornému vzdělávání.
Co nabízíme?
- Nástupní plat 45.000 Kč - 55.000 Kč.
- Práce na plný úvazek, nástup možný ihned, případně dle domluvy.
- Možnost získání finančních bonusů a prémií.
- 13. plat a další odměny.
- Zázemí stabilní společnosti, místo pracoviště Olomouc, Tovární 41.
- Přátelské pracovní prostředí a firemní akce.
- Možnost dalšího vzdělávání a profesního rozvoje.
- 6 týdnů dovolené.
- Příspěvek na stravování.
- Příspěvek na dovolenou, na sportovní a kulturní aktivity.
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy a prémie
- 13., případně 14. plat
- Možnost kariérního růstu
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Přátelské prostředí
- Možnost parkování



