Specialista prevence rizik

Hodolany, Olomouc
45.000 – 55.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B
Kontakt
Tomáš Kučera, ředitel společnosti, zobrazit tel. číslo

O nás

Jsme Vodohospodářská společnost Olomouc, a.s. a zaměřujeme se na správu a rozvoj vodohospodářské infrastruktury. Naší prioritou je udržitelný rozvoj a ochrana životního prostředí. Dbáme na přátelskou firemní kulturu a podporujeme profesní růst našich zaměstnanců.

Hledáme specialistu prevence rizik (muž či žena), který má minimálně středoškolské vzdělání s maturitou a praxi v oblastech BOZP, PO a životního prostředí. Očekáváme samostatnost, spolehlivost a ochotu učit se novým věcem.

Co od Vás čekáme?

  • Zajištění plnění legislativních požadavků v oblasti BOZP a PO.
  • Provádění pravidelných kontrol pracovišť, vyhodnocování rizik a návrh nápravných opatření.
  • Správa interní dokumentace, spolupráce s vedením a jednotlivými útvary při tvorbě a aktualizaci interní dokumentace (směrnice, postupy, havarijní plány, provozní řády).
  • Vedení evidence a správa revizí vyhrazených technických zařízení a souvisejících technických kontrol
  • Řízení a administrace EMS (environmentální management), včetně odpadového hospodářství, chemických látek a hlášení do ISPOP / IRZ.
  • Koordinace a administrace havarijní připravenosti společnosti, včetně aktualizace havarijních plánů a součinnosti s krizovým řízením (obce, IZS).
  • Příprava podkladů pro reporting managementu a státní správě.
  • Plánování, organizace a evidence odborných a profesních školení zaměstnanců v souladu s legislativními požadavky.
  • Spolupráce na interních auditech a případně integrovaném systému řízení (ISO 9001/14001/45001).
  • Zavádění a vedení agendy v podnikovém systému QI.
  • Úzká spolupráce s personalistkou.

Co požadujeme?

  • SŠ/VŠ vzdělání technického či přírodovědného směru. Odborná způsobilost v prevenci rizik dle § 10 zákona 309/2006 Sb. a odborná způsobilost v PO dle zákona 133/1985 Sb. výhodou (nebo ochota si je doplnit).
  • Praxe v oblasti BOZP/PO/EMS min. 2–3 roky; zkušenost z průmyslu, služeb nebo utility společnosti výhodou.
  • Zkušenost s tvorbou interní dokumentace, revizemi nebo havarijním plánováním je předností.
  • Znalost legislativy v oblasti BOZP, PO a životního prostředí (odpady, chemické látky, ISPOP/IRZ).
  • Schopnost organizovat odborná a profesní školení zaměstnanců.
  • Dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office), znalost QI nebo jiného ERP výhodou.
  • Orientace v revizích technických zařízení je plus. 
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič(ka).
  • Samostatnost, spolehlivost, pečlivost. Schopnost systematické práce, dobré organizační schopnosti a komunikace napříč provozy.  
  • Schopnost prosazovat bezpečnostní pravidla s respektem, umět spolupracovat s kolegy i externími partnery,
  • Ochota k dalšímu odbornému vzdělávání.

Co nabízíme?

  • Nástupní plat 45.000 Kč - 55.000 Kč. 
  • Práce na plný úvazek, nástup možný ihned, případně dle domluvy.
  • Možnost získání finančních bonusů a prémií.
  • 13. plat a další odměny.
  • Zázemí stabilní společnosti, místo pracoviště Olomouc, Tovární 41. 
  • Přátelské pracovní prostředí a firemní akce.
  • Možnost dalšího vzdělávání a profesního rozvoje.
  • 6 týdnů dovolené.
  • Příspěvek na stravování.
  • Příspěvek na dovolenou, na sportovní a kulturní aktivity.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy a prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Možnost kariérního růstu
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Přátelské prostředí
  • Možnost parkování

Sídlo firmy

Vodohospodářská společnost Olomouc, a.s.
Tovární 1059/41
779 00 Olomouc

IČO: 47675772
Datová schránka: 67ggxv5
Další informace:
GPS: 49.586537,17.273322,
S-JTSK: -545561.61 -1122609.51, RUIAN: 25057235

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT