Prodavač/ka v AUTO‑MOTO? Přidej se do týmu LKQ! (Přerov)

Přerov
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Jsme č.1 na trhu s autodíly. Společnost LKQ (původně Auto Kelly a Elit) je předním dodavatelem náhradních a speciálních dílů pro opravy a vybavení automobilů a dalších vozidel, která v České republice zaměstnává přes 2 500 zaměstnanců.🚀

Aktuálně obsazujeme pozici Prodavače v AUTO-MOTO na naši pobočku v Přerově. Pokud hledáte práci v tomto oboru, máte vášeň pro automobily, možná hledáme právě Vás. Denně budete jednat s našimi zákazníky, budete jim nápomocní a v neposlední řadě se budete starat o pořádek na naší pobočce a pravidelně doplňovat zboží.

Proč právě my?

  • Motivující mzda
  • Týden dovolené navíc
  • Multisport karta pro aktivní životní styl
  • Odměna 5.000 Kč za doporučení nového kolegy
  • Jednosměnný provoz, přehledná pracovní doba
  • Stravenkový paušál vyplácený přímo do mzdy
  • .. a spousta dalších benefitů 🙂

Co vás u nás čeká?

  • Budete se věnovat především našim zákazníkům, je třeba jim umět ochotně poradit v oblasti náhradních dílů a příslušenství
  • Vyřizovat objednávky a reklamace
  • Udržovat prodejní prostor čistýpřehledný a dobře zásobený

Co je pro nás důležité?

  • Výborné komunikační dovednosti
  • Nadšení pro AUTO‑MOTO a mít přehled v daném odvětví
  • Znalost PC na pokročilé úrovni
  • Řidičský průkaz skupiny B, pokud by bylo třeba zastoupit kolegu

Pokud Vás naše nabídka zaujala, rádi se s Vámi setkáme osobně.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění

Sídlo firmy

LKQ CZ s.r.o.
Ocelářská 891/16
190 00 Praha

IČO: 24787426
Datová schránka: wgawxac
Další informace:
GPS: 50.1062665,14.49414065,
S-JTSK: -735644.81 -1041357.17, RUIAN: 81243405

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.