Recepční ve farmaceutické společnosti - krásné kanceláře v Karlíně

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost ManpowerGroup s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1)

O nás

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

Mezinárodní farmaceutická společnost sídlící v blízkosti centra Prahy, hledá do svých krásných kanceláří usměvavou recepční, která si převezme kanceláře do svých rukou a postará se, aby se tam všem hezky pracovalo a nikomu nic nechybělo. Vaším úkolem bude spravovat e-mailovou schránku, telefonáty, příchozí návštěvy i běžný chod kanceláří.

Pozice je vhodná pro juniorní, ale i zkušené muže a ženy, kteří se nebojí vyřídit některé záležitosti i v angličtině, která ovšem nemusí být perfektní.

Odměnou vám kromě mzdového ohodnocení bude také 13. plat, 25 dní dovolené, 3 sickdays, příspěvky na stravování, volnočasové aktivity i penzijko, a také smlouva na HPP na dobu neurčitou. Kanceláře přímo u metra v Praze v Karlíně.

Popis pozice:

  • budete spravovat e-mailovou schránku, odpovídat na dotazy a přeposílat maily na příslušné oddělení
  • klienti, obchodní partneři či zdravotnický personál vás bude kontaktovat i telefonicky, budete tedy na základě dotazů přepojovat hovory na ty správné zaměstnance
  • s úsměvem přivítáte příchozí návštěvy, které usadíte v meetingové místnosti a nabídnete jim nápoj či drobné občerstvení
  • v případě větších jednání objednáte pohoštění od cateringové společnosti a společně vše připravíte v meetingové místnosti a nachystáte nádobí a příbory
  • do kanceláří denně dochází zaměstnanci úklidové služby, ale i přes to, je potřeba 1-2x za den srovnat nádobí v myčce a zapnout ji
  • budete zpracovávat faktury v rámci oddělení facility managementu, kam budete spadat i vy, nicméně se jedná o velmi jednoduché fakturace
  • vaším úkolem bude i správa vozového parku, tedy budete úzce spolupracovat s dodavatelem, který se o všechna auta stará, od vás se bude vyžadovat evidence vozidel a komunikace se zaměstnanci, kteří služební vozy využívají
  • nemine vás ani drobný úklid; průběžně kontrolujete, že jsou kanceláře čisté a uklizené, případně zvednete nějaký ten list vedle květináče, utřete flek na kuchyňské lince, seberete papírek, který se válí na zemi…
  • dále běžná agenda recepční: převzetí zásilek od kurýrů, skenování a kopírování dokumentů, objednávání kancelářských potřeb, evidence návštěv a další adhoc činnosti

Profil kandidáta:

  • máte reprezentativní vystupování
  • nebojíte se mluvit anglicky, občas se budete potřebovat domluvit na běžných věcech s cizinci (písemně, telefonicky i osobně)
  • umíte si vše výborně zorganizovat, převzít zodpovědnost za danou agendu a samostatně si ji řídit
  • pracovní doba recepce po-pá 8:00 – 16:00 při provozu jedné recepční, 7:30 – 17:00 při střídání dvou recepčních, bude upřesněno na pohovoru

Nabízíme:

  • mzdové ohodnocení na základě vašich zkušeností
  • 13. plat
  • 25 dní dovolené
  • 3 sickdays
  • stravenky v hodnotě 120 Kč na den
  • příspěvky do Cafeterie 20 000 Kč ročně
  • příspěvky na penzijní či životní pojištění
  • pravidelné vzdělávací kurzy a školení
  • občerstvení na pracovišti
  • teambuildingy
  • velmi přátelské pracovní prostředí a moc fajn kolegové
  • moderní kanceláře v krásné administrativní budově v blízkosti centra Prahy
  • spolupráce na HPP na dobu neurčitou
  • nástup možný ihned nebo nejpozději v květnu 2024

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • 13., případně 14. plat
  • Kafetérie
  • Příspěvek na spoření / pojištění

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Asper Ut s.r.o. | Asper Ut s.r.o. | Kunratice, Praha Kunratice, Praha
  • 40 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Talentinno s.r.o. | Talentinno s.r.o. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • 20 000 – 35 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. října
Engel & Völkers | Engel & Völkers | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 16. října
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. října
PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Košíře, Praha Košíře, Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. října
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Praha Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. října
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Kamýk, Praha Kamýk, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. října
Hellmann Worldwide Logistics CEP s. r. o. | Hellmann Worldwide Logistics… | Brno Brno
  • 33 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. května
AmRest s.r.o. | AmRest s.r.o. | Vokovice, Praha Vokovice, Praha
  • 24 000 – 26 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. května
František Balák | František Balák | Přepeře, Mladá Boleslav Přepeře, Mladá Boleslav
  • 35 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. května
Statutární město Olomouc | Statutární město Olomouc | Olomouc Olomouc
  • 26 600 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. dubna
Odborný léčebný ústav Paseka, příspěvková organizace | Odborný léčebný ústav Paseka,… | Paseka Paseka
  • 22 850 – 30 790 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. dubna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Správa železnic, státní organizace, Ventishop s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Fakultní nemocnice Královské Vinohrady, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Česká pošta, s.p., Trefoil Reality, s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., NP48, s.r.o., Coweo Technologies s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Československá obchodní banka, a. s., ABAS IPS Management s.r.o., Sécheron Hasler CZ, spol. s r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, STEELEMET, s.r.o., Engel & Völkers, Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, CreditPortal, a.s., Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., I. RTN s.r.o., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., Asper Ut s.r.o., Interpharmac, s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Agrospoj s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., CPHCL Panorama, s.r.o., Talentinno s.r.o., GlobalPromo s.r.o., Global Truck s.r.o., Partners Financial Services, a.s., SATUM CZECH s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., EMS - Easy Marketing Solutions s.r.o., Evolution CZ s.r.o., XXXLutz, Waf-Waf Group s.r.o., Hotel Prokop Square, Advantage Consulting, s.r.o., BayWa r.e. Solar Systems s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., JCOS s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, PYLONES s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., GERBRICH s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Jobsyno Global s.r.o., Městská část Praha 3, BU Power Systems s.r.o., PetCenter CZ s.r.o., O2 Czech Republic a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., eDO finance, a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Dispečer / Dispečerka, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Účetní, Specialista / specialistka IT, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Náborář / Náborářka, Produkční, Dělník / Dělnice, Realitní makléř / makléřka, Elektrospecialista / Elektrospecialistka, Kontrolor / Kontrolorka, Referent / Referentka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Řezník a uzenář / Řeznice a uzenářka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Vysočany, Praha, Břevnov, Praha, Vinohrady, Praha, Nové Město, Praha, Chodov, Praha, Radlice, Praha, Modřany, Praha, Běchovice, Praha, Smíchov, Praha, Strašnice, Praha, Krč, Praha, Veleslavín, Praha, Stodůlky, Praha, Kunratice, Praha, Celá ČR, Holešovice, Praha, Staré Město, Praha, Slivenec, Praha, Vokovice, Praha, Libeň, Praha, Dejvice, Praha, Ruzyně, Praha, Žižkov, Praha, Letňany, Praha, Košíře, Praha, Kamýk, Praha, Černý Most, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

agenda na dobu neurčitou zkušenost