Recepční ve farmaceutické společnosti - krásné kanceláře v Karlíně

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost ManpowerGroup s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1)

O nás

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

Mezinárodní farmaceutická společnost sídlící v blízkosti centra Prahy, hledá do svých krásných kanceláří usměvavou recepční, která si převezme kanceláře do svých rukou a postará se, aby se tam všem hezky pracovalo a nikomu nic nechybělo. Vaším úkolem bude spravovat e-mailovou schránku, telefonáty, příchozí návštěvy i běžný chod kanceláří.

Pozice je vhodná pro juniorní, ale i zkušené muže a ženy, kteří se nebojí vyřídit některé záležitosti i v angličtině, která ovšem nemusí být perfektní.

Odměnou vám kromě mzdového ohodnocení bude také 13. plat, 25 dní dovolené, 3 sickdays, příspěvky na stravování, volnočasové aktivity i penzijko, a také smlouva na HPP na dobu neurčitou. Kanceláře přímo u metra v Praze v Karlíně.

Popis pozice:

  • budete spravovat e-mailovou schránku, odpovídat na dotazy a přeposílat maily na příslušné oddělení
  • klienti, obchodní partneři či zdravotnický personál vás bude kontaktovat i telefonicky, budete tedy na základě dotazů přepojovat hovory na ty správné zaměstnance
  • s úsměvem přivítáte příchozí návštěvy, které usadíte v meetingové místnosti a nabídnete jim nápoj či drobné občerstvení
  • v případě větších jednání objednáte pohoštění od cateringové společnosti a společně vše připravíte v meetingové místnosti a nachystáte nádobí a příbory
  • do kanceláří denně dochází zaměstnanci úklidové služby, ale i přes to, je potřeba 1-2x za den srovnat nádobí v myčce a zapnout ji
  • budete zpracovávat faktury v rámci oddělení facility managementu, kam budete spadat i vy, nicméně se jedná o velmi jednoduché fakturace
  • vaším úkolem bude i správa vozového parku, tedy budete úzce spolupracovat s dodavatelem, který se o všechna auta stará, od vás se bude vyžadovat evidence vozidel a komunikace se zaměstnanci, kteří služební vozy využívají
  • nemine vás ani drobný úklid; průběžně kontrolujete, že jsou kanceláře čisté a uklizené, případně zvednete nějaký ten list vedle květináče, utřete flek na kuchyňské lince, seberete papírek, který se válí na zemi…
  • dále běžná agenda recepční: převzetí zásilek od kurýrů, skenování a kopírování dokumentů, objednávání kancelářských potřeb, evidence návštěv a další adhoc činnosti

Profil kandidáta:

  • máte reprezentativní vystupování
  • nebojíte se mluvit anglicky, občas se budete potřebovat domluvit na běžných věcech s cizinci (písemně, telefonicky i osobně)
  • umíte si vše výborně zorganizovat, převzít zodpovědnost za danou agendu a samostatně si ji řídit
  • pracovní doba recepce po-pá 8:00 – 16:00 při provozu jedné recepční, 7:30 – 17:00 při střídání dvou recepčních, bude upřesněno na pohovoru

Nabízíme:

  • mzdové ohodnocení na základě vašich zkušeností
  • 13. plat
  • 25 dní dovolené
  • 3 sickdays
  • stravenky v hodnotě 120 Kč na den
  • příspěvky do Cafeterie 20 000 Kč ročně
  • příspěvky na penzijní či životní pojištění
  • pravidelné vzdělávací kurzy a školení
  • občerstvení na pracovišti
  • teambuildingy
  • velmi přátelské pracovní prostředí a moc fajn kolegové
  • moderní kanceláře v krásné administrativní budově v blízkosti centra Prahy
  • spolupráce na HPP na dobu neurčitou
  • nástup možný ihned nebo nejpozději v květnu 2024

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • 13., případně 14. plat
  • Kafetérie
  • Příspěvek na spoření a pojištění

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
dnešní
Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví | Oborová zdravotní pojišťovna… | Braník, Praha Braník, Praha
  • 63 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Tomas Arsov franchise s.r.o. | Tomas Arsov franchise s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Tomas Arsov franchise s.r.o. | Tomas Arsov franchise s.r.o. | Praha Praha
  • 25 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. prosince
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. prosince
Generální finanční ředitelství | Generální finanční ředitelství | Holešovice, Praha Holešovice, Praha
  • 29 120 – 38 370 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. prosince
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. prosince
BASIC Česká republika, z.s. | BASIC Česká republika, z.s. | Prosek, Praha Prosek, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. prosince
Orienta Czech s.r.o. | Orienta Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 35 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. prosince
MADISSON, s.r.o. | MADISSON, s.r.o. | Uhříněves, Praha Uhříněves, Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. prosince
ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka | ASBISC ENTERPRISES PLC,… | Hostivař, Praha Hostivař, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. prosince
SITEL, spol. s r.o. | SITEL, spol. s r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. prosince
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 55 000 – 110 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. prosince
Daktela s.r.o. | Daktela s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. prosince
ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Praha Praha
  • 31 200 – 35 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. prosince
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. prosince
Hellmann Worldwide Logistics CEP s. r. o. | Hellmann Worldwide Logistics… | Brno Brno
  • 33 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. května
AmRest s.r.o. | AmRest s.r.o. | Vokovice, Praha Vokovice, Praha
  • 24 000 – 26 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. května
František Balák | František Balák | Přepeře, Mladá Boleslav Přepeře, Mladá Boleslav
  • 35 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. května
Statutární město Olomouc | Statutární město Olomouc | Olomouc Olomouc
  • 26 600 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. dubna
Odborný léčebný ústav Paseka, příspěvková organizace | Odborný léčebný ústav Paseka,… | Paseka Paseka
  • 22 850 – 30 790 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. dubna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Crocogarden z.s., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Kaufland Česká republika v.o.s., 21 Consult Group s.r.o., LeasingTeam s.r.o., Modivo Czech, s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Přerost a Švorc - auto, s.r.o., Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví, Broker Investment, s.r.o., Lidl Česká republika s.r.o., ADECCO spol.s r.o., Partners Financial Services, a.s., Česká pošta, s.p., Evolution CZ s.r.o., B2M.CZ s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., Tomas Arsov franchise s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., ORA PRINT a.s., CRI ameba.eu, s.r.o., Allegro Retail a.s., FAnn Retail, a.s., Deklarace odpovědného podnikání z. s., mBlue Czech, s.r.o., XXXLutz, Advantage Consulting, s.r.o., Mankato Prague Operations, s.r.o., JOBSTART s.r.o., Generální finanční ředitelství, Sécheron Hasler CZ, spol. s r.o., RIXO a.s., HELICAR a.s., AAA poptávka, s.r.o., O2 Czech Republic a.s., ManpowerGroup s.r.o., BASIC Česká republika, z.s., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Orienta Czech s.r.o., MADISSON, s.r.o., Tetracon Group s.r.o., ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka, Quintessentially Czech, s.r.o., SITEL, spol. s r.o., Zalento s.r.o., CellCo, s.r.o., Business Aggregator, s.r.o., Coweo Technologies s.r.o., Daktela s.r.o., INTERACTION s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice, DISPONERO s.r.o., TRUCK CITY s.r.o., Policejní prezidium České republiky, MEDIA MARKETING SERVICES a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční analytik / analytička, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Manažer / manažerka v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Herec / Herečka, Manikér a pedikér / Manikérka a pedikérka, Vizážista a kosmetik / Vizážistka a kosmetička, Lékař / Lékařka, Personální manažer / manažerka, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Prodejce / prodejkyně vozů, Projektant / Projektantka, Technik / technička ve strojírenství, Technolog / technoložka ve strojírenství, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Online marketing, Inženýr / inženýrka kvality, Technik / technička automatizace

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Libuš, Praha, Praha, Břevnov, Praha, Libeň, Praha, Vokovice, Praha, Veleslavín, Praha, Braník, Praha, Stodůlky, Praha, Střížkov, Praha, Krč, Praha, Žižkov, Praha, Smíchov, Praha, Strašnice, Praha, Karlín, Praha, Holešovice, Praha, Běchovice, Praha, Radlice, Praha, Prosek, Praha, Černý Most, Praha, Uhříněves, Praha, Nové Město, Praha, Hostivař, Praha, Staré Město, Praha, Modřany, Praha, Vinohrady, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

agenda na dobu neurčitou zkušenost