- 45 000 – 58 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáme recepční, která nebude jen vítat hosty, ale stane se nedílnou součástí celé společnosti. Na této pozici se setkáte s kolegy z celého světa a se špičkami z oblasti farmacie. Praxe není nutností, za to očekáváme drive a pozitivně naladěného člověka.
- První kontakt se zaměstnanci i klienty, obchodními partnery a následná asistence
- Podpora Facility odd. s administrativními úkoly
- Zodpovědnost za organizaci a přípravu meetingů, obchodních jednání
- Evidence faktur v systému SAP
- Tvorba objednávek (kancelářské potřeby, opravy, občerstvení)
- Komunikace s dodavateli a odběrately
- Administrativní podpora produktových manažerů a související ad hoc úkoly
- Příležitostné drobné překlady textů z/do AJ
- Komunikativní znalost AJ na úrovni aslespoň B1 (mluvená i psaná forma)
- Předchozí zkušenost z administrativy je výhodou
- Nebát se řešit ad hoc úkoly i bez pomoci manažerky
- Empatický, komunikativní člověk se smyslem pro pořádek
- Reprezentativní vystupování a spolehlivost
- Zajímavou práci v dynamickém pracovním prostředí, tedy rozhodně žádnou nudu
- Kolektiv pozitivních a přátelských kolegů
- Možnost komunikovat v AJ s klienty a zahraničními návštěvami
- Za dobře odvedenou práci náleží férová odměna (stravenky, multisport karta, cafeterie 10.000,-/rok, příspěvek na penzijko/životko, příspěvek na dopravu, dovolená navíc, 3 sick days, mobilní telefon pro soukromé účely, teambuilding)
- Lokalita v těsné blízkosti metra B Invalidovna, Karlín
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.