- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáme recepční, která nebude jen vítat hosty, ale stane se nedílnou součástí celé společnosti. Na této pozici se setkáte s kolegy z celého světa a se špičkami z oblasti farmacie. Praxe není nutností, za to očekáváme drive a pozitivně naladěného člověka.
- První kontakt se zaměstnanci i klienty, obchodními partnery a následná asistence
- Podpora Facility odd. s administrativními úkoly
- Zodpovědnost za organizaci a přípravu meetingů, obchodních jednání
- Evidence faktur v systému SAP
- Tvorba objednávek (kancelářské potřeby, opravy, občerstvení)
- Komunikace s dodavateli a odběrately
- Administrativní podpora produktových manažerů a související ad hoc úkoly
- Příležitostné drobné překlady textů z/do AJ
- Komunikativní znalost AJ na úrovni aslespoň B1 (mluvená i psaná forma)
- Předchozí zkušenost z administrativy je výhodou
- Nebát se řešit ad hoc úkoly i bez pomoci manažerky
- Empatický, komunikativní člověk se smyslem pro pořádek
- Reprezentativní vystupování a spolehlivost
- Zajímavou práci v dynamickém pracovním prostředí, tedy rozhodně žádnou nudu
- Kolektiv pozitivních a přátelských kolegů
- Možnost komunikovat v AJ s klienty a zahraničními návštěvami
- Za dobře odvedenou práci náleží férová odměna (stravenky, multisport karta, cafeterie 10.000,-/rok, příspěvek na penzijko/životko, příspěvek na dopravu, dovolená navíc, 3 sick days, mobilní telefon pro soukromé účely, teambuilding)
- Lokalita v těsné blízkosti metra B Invalidovna, Karlín
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?