
SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o.
Koordinátor ve skladu | 42 000 Kč | ranní a odpolední směny
O nás
Jsme personálně poradenská společnost a na českém trhu působíme více než 25 let. Jsme členem skupiny SYNERGIE Group, 5. největší evropské společnosti poskytující personální poradenství a služby od roku 1969. Máme centra v Chebu, Praze, Brně a Bratislavě, kde nabízíme komplexní náborový servis od agenturního zaměstnávání, vyhledávání do kmene, direct search až po executive search.
Role koordinátora ve skladu je pro člověka, který umí držet věci pod kontrolou a zvládá komunikaci napříč týmem.
Pokud už máš nějakou zkušenost ve skladě a hledáš dlouhodobou spolupráci, kde se můžeš kariérně posunovat, tak čti dál!
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Co bude tvoje práce?
- Komunikace napříč provozem: dispečeři, vedoucí úseků, skladníci.
- Budeš pravou rukou vedoucího směny
- Koordinace dění na depu: vykládka vozidel, příjem, zpracování i příprava zásilek k expedici.
- Práce s technikou – čtečky, skenery, interní systémy (všechno tě naučíme).
- Organizace práce týmu podle aktuální situace.
- Lehčí administrativa.
Co od tebe očekáváme?
- Máš povědomí o práci ve skladu
- Ovládáš češtinu
- Výhodou bude, pokud už jsi pracoval na obdobné pozici
Co ti nabídneme?
- Základ mzdy 33 000 Kč + pravidelné měsíční bonusy 7 000 Kč
- Stravenky 130 kč/den, takže do mzdy ti měsíčně přijde v ČISTÉM cca 2 500 Kč
- 5 týdnů dovolené a 3 Sick Days
- Multisport kartu
- Možnost růstu a dalšího rozvoje
Těšíme se na tvůj životopis!
Nástup možný ihned.
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Parkoviště



