VEDOUCÍ PLÁNOVÁNÍ | 60-80 000 Kč + bohatý balíček benefitů

Břeclav
80.000 Kč
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Do mezinárodní společnosti s kulturou malé firmy hledáme posilu na pozici Vedoucí/Vedoucího plánování!

Pokud máš zkušenosti s plánováním zakázkové nebo malosériové výroby a umíš rychle a s klidem reagovat na změny, máme pro tebe skvělou příležitost! 😊

Náplň práce:

  • Plánování výroby a materiálu na základě kapacit a zákaznických požadavků
  • Tvorba a nastavení procesu plánování a komunikačních toků napříč firmou
  • Vedení týmu zkušených výrobních plánovačů
  • Forecasty, reporting a optimalizace výrobního plánu
  • Spolupráce s projektovým týmem a dalšími odděleními
  • Kontrola a řízení zásob

POŽADAVKY:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání technického směru
  • Předchozí zkušenost na obdobné pozici ve výrobní společnosti (podmínkou)
  • Praxe s vedením lidí a schopnost motivovat tým
  • Angličtina na velmi dobré úrovni (ústně i písemně)
  • Analytické myšlení a schopnost se orientovat v datech
  • Perfektní znalost MS Excel a praxe s analýzou dat
  • Zkušenost se systémem SAP (nebo podobným ERP systémem) je výhodou

BENEFITY:

  • 25 dní dovolené pro kvalitní odpočinek
  • Flexibilní pracovní doba
  • Obědy za zvýhodněnou cenu
  • Jazykové a odborné kurzy pro profesní růst
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Systém Cafeterie
  • Pravidelná valorizace mzdy
  • Přátelská a podporující firemní kultura
  • Ctíme WORK-LIFE BALANCE!
  • další benefity, které ti rádi představíme osobně!

Sídlo firmy

Grafton Recruitment s.r.o.
Na Poříčí 1079/3a
110 00 Praha

IČO: 62583344
Datová schránka: xrd8wq7
Další informace:
GPS: 50.089601,14.429838,
S-JTSK: -742145.74 -1042927.60, RUIAN: 27222276

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.