- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Místo výkonu práce: Brno
Termín nástupu: ihned nebo dle dohody
Finanční ohodnocení: velmi dobré, dle zkušeností kandidáta
CO JE NÁPLNÍ PRÁCE?
vedení týmu 10 zaměstanců
asi polovinu pracovní doby budete chystat, balit a nakládat zboží (prvky pro dětská hřiště)
zbývající část náplně práce budou tvořit organizační a administrativní záležitosti
práce na dvě směny – ranní a odpolední od pondělí do pátku
CO POŽADUJEME?
středoškolské vzdělání technického směru (může být nahrazeno přiměřenou praxí)
prokazatelnou zkušenost s vedením menšího týmu zaměstnanců
prostorovou představivost, pečlivost a manuální zručnost
spolehlivost a samostatnost při řešení úkolů
praxi s VZV
znalost práce na PC (word, excel); znalost MRP systémů (MFG, SAP apod.) výhodou
komunikativní znalost AJ velkou výhodou
CO NABÍZÍME?
stabilní zaměstnání, příjemné pracovní prostředí a zázemí silné zahraniční společnosti
zaškolení a možnost nástupu ihned
dotované závodní stravování, jazykové kurzy a týden dovolené navíc
práci na HPP přímo u zaměstnavatele, nikoli přes agenturu
místo výkonu práce v Brně
KOHO MŮŽETE KONTAKTOVAT V PŘÍPADĚ DOTAZŮ?
Kontaktní osobou pro tuto pozici je Ivana Pitrušková Gregovská – HR konzultant. Jestliže Vás naše nabídka zaujala, kontaktujte nás telefonicky zobrazit tel. číslo nebo emailem na e-mail přes pro bližší nezávazné informace. Případně nám zašlete Váš aktuální životopis v českém jazyce.
Vaše materiály budeme považovat za důvěrné!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?