- 32 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
Co vás čeká:
Budeš dohlížet, řídit a motivovat tým skladníků
Budeš komunikovat s oddělením objednávek (B2B, B2C) a měnit objednávky na expediční příkazy
Budeš spolupracovat s oddělením příjmu zboží a koordinovat závozy z externích skladů, rozvozy objednávek osobních odběrů
Budeš koordinovat nakládky svozových aut a kontrolovat kapacitu plnění denních objemů
Budeš řešit drobné technické problémy spojené s expedicí ve spolupráci s IT a vedoucím skladu
Budeš komunikovat s dopravci ohledně reklamací a vratek
Budeš kontrolovat dodržování BOZP a kontrolovat technický stav skladu a manipulační techniky
Budeš kontrolovat kvalitu připraveného zboží
Vaší výhodou bude:
Znalost systému SOFIX nebo jiného MRP systému
Znalost práce se čtečkou čárových kódů
Co Vám nesmí chybět?
Máš řidičský průkaz B a ideálně dokážeš řídit dodávku do 3,5t
Umíš obsluhovat VZV a elektrický paletový vozík pro občasnou výpomoc ve skladu a převozy zboží
Již máš nějakou zkušenost s prací ve skladu / logistice.
Máš zkušenost s vedením týmu
Máš dobré komunikační, organizační a orientační schopnosti
Základní obslužnost MS Office
Jsi pozitivní a energický
Máš ukončené středoškolské vzdělání
Stravenky
Sleva na produkty
Zajímavé finanční ohodnocení (dle zkušenosti)
Perspektivní práci na HPP s možností prodloužení na dobu neurčitou
4 týdny dovolené
Pružnou pracovní dobu a práci v jednosměnné provozu s volnými víkendy
Další zaměstnanecké benefity
První kontakt: Pazderníková Iva Ing., tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?