- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Do našeho týmu stabilní výrobní firmy hledáme zkušeného/zkušenou hlavní účetní/hlavního účetního. Ideální kandidát/ka bude zodpovědný za finanční strategii, finanční plánování a analýzy, finanční zprávy, audity společnosti, dodržování předpisů a vztahy s bankami, reporting mateřské společnosti ve Francii. Tyto činnosti bude vykonávat ve spolupráci s generálním ředitelem a výkonným týmem.
Senior účetní
Místo výkonu práce: Bohunická cesta 385/5, 664 48 Moravany
• Měsíční a roční účetní uzávěrka
• Příprava podkladů pro auditory
• Příprava ročního plánu ve spolupráci s jednatelem
• Měsíční reporting mateřské společnosti
• Organizace práce účtárny (dvě kolegyně)
• Personální a mzdová agenda včetně související dokumentace
• Komunikace a vyřizování dokumentů s úřady
• Účtování prvotních dokladů
• Měsíční rámcová kontrola účtování skladových dokladů
• Příprava podkladů pro vyřízení a správu úvěrů
• Zpracování statistických výkazů
• Jiná administrativní činnost dle aktuální potřeby
• Vysokoškolské vzdělání, ideálně ekonomické
• Praxe na obdobné pozici
• Cizí jazyk AJ, FR (výhodou)
• min. 5 let praxe na obdobné pozici
• zkušenost ve výrobní firmě výhodou
• znalost účetnictví a controllingu
• znalost systému SAP výhodou
• systematický přístup a analytické myšlení
• organizační schopnosti
• pokročilé znalosti MS Office (zejména Excel)
• platební ohodnocení odpovídající kvalifikaci a zkušenostem (45-60 tis hrubého)
• nadstandardní motivační bonusy
• dlouhodobou spolupráci se stabilní českou společností (na trhu od r. 2000)
• přátelský a pracovitý tým, kde komunikace je základ
• služební telefon, notebook
• mimopracovní firemní a teambuildingové akce
• stravenkový paušál
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?