- Zkrácený úvazek
Náplň práce:
- vítání a uvádění hostů a návštěv, dohled na pořádek na recepci, chodbě a v zasedacích místnostech
- správa a aktualizace dat, vystavování objednávek, korespondence, běžná administrativa
- obsluha a pravidelná kontrola telefonní centrály, objednávky a kontrola kancelářských potřeb, drobné vyřizování na úřadech, péče o květiny, další úkoly dle pokynů nadřízených
Očekáváme:
- pečlivost, spolehlivost, komunikativnost
- úplné středoškolské vzdělání
- praxi v administrativě
- znalosti cizích jazyků vítány
- uživatelskou znalost práce na PC (MS Word, MS Excel)
- reprezentativní vzhled a vystupování
Nabízíme:
- nástupní mzdu 80Kč/hod
- zajímavé zaměstnání v zázemí prosperující personální společnosti
- pracovní příležitost vhodnou i pro čerstvé absolventky
- nástup ihned