- Plný úvazek
O nás
Euromedia Group (EMG) je největším hráčem na českém knižním trhu. Patříme mezi nejvýznamnější společnosti na knižním trhu v České republice zabývající se výrobou a distribucí knih a dalšího papírenského zboží. Kromě vydavatelství patří pod křídla EMG i knihkupectví Luxor, jenž je pro mnoho Čechů synonymem nákupu knížek. Přidej se k nám!
Popis pozice a náplň práce:
Koho hledáme?
Možná právě vás, pokud jste IT nadšenec!
Baví vás komunikace s lidmi, nemáte rádi stereotyp, pečlivost a zodpovědnost vám není cizí a rádi dotahujete věci do konce?
Máte chuť být součástí předního českého nakladatelství se širokou sítí knihkupectví a nakouknout pod pokličku IT oddělení? Právě pro naše prodejny a všechny naše zaměstnance hledáme Specialistu IT – End User Support, který jim bude primární podporou v oblasti IT požadavků.
Co vás čeká?
Budete zodpovědní za přípravu a výměnu HW, periferií a aplikační podporu. Tyto požadavky budete řešit na denní bázi, a to ať už samostatně, s pomocnou rukou svých kolegů nebo dodavatelských firem, cílem bude dotáhnout úkol zdárně do konce. Budete se podílet na implementaci nových technologií, zapojíte se do realizace IT projektů a každý den zajišťovat spokojenost koncových uživatelů.
Co vás určitě nemine:
- Instalace HW pro uživatele
- Office 365 – Exchange, Sharepoint, Teams, MFA – správa účtů, oprávnění, základních nastavení, podpora koncových uživatelů
- Helpdesk L1, jednou týdně telefonická pohotovost
- Active Directory & Azure Active Directory co-existence – vytváření/správa účtů
- File a print server, NAS – nastavování práv pro uživatele
- Správa tiskáren a kopírek na centrále i na prodejnách
- Instalace a příprava mobilních telefonů včetně změn služeb u mobilního operátora
- Sítě LAN – identifikace a řešení problémů na úrovni L1
- Evidence majetku – objednávky, zpracování faktur
- Vytváření IT dokumentace
- Kompletní instalace, nastavení retailového SW a platebních terminálů na našich prodejnách
- Pravidelné revizní výjezdy po sítí prodejen v rámci celé republiky
Co od Vás očekáváme:
- Velké plus je mít zkušenosti v IT podpoře uživatelů
- Perfektně znáte Windows
- Máte prezentovatelné dovednosti s instalací a nastavováním PC/NTB, tiskáren a periferií včetně migrace uživatelských dat
- Administraci Office 365 zvládáte na vysoké úrovni
- Máte pokročilé vědomosti o Active Directory
- Excelentní technické a troubleshooting dovednosti (HW, sítě)
- Zákaznická spokojenost je pro vás na prvním místě
- Máte výborné komunikační dovednosti a rádi je zužitkujete po telefonu, emailu či osobně
- Umíte anglicky na střední úrovni (B1/B2)
- Máte řidičský průkaz sk. B
- Rádi se učíte nové věci a jste týmový hráč
- Přistupujete k úkolům proaktivně a rádi posouváte věci dopředu, a hlavně do konce
Co Vám můžeme nabídnout:
- Tým kolegů, který vás zaučí a podpoří, když bude potřeba
- Firemní mobilní paušál, notebook, příspěvek na telefon
- Neformální prostředí, firemní akce
- Zázemí stabilní české firmy, leadra v knižním odvětví
- Příspěvek na stravenky a Multisport kartu
- 25 dnů dovolené
- Možnost využívání Home Office
- Zaměstnanecké slevy na knížky a další naše zboží
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Dobře dostupné pracoviště – Smíchovské nádraží