- Ústí nad Labem
- INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Co od Vás očekáváme:
Společnost ADLER Czech, a.s. patří mezi přední dodavatele reklamního textilu v České republice i v Evropě.Aktuálně hledáme kolegu do našeho IT týmu v Ústí nad Labem, který se bude věnovat IT podpoře našim zaměstnancům.
Být součástí našeho IT znamená tvořit „srdce“ celé společnosti.
Jelikož jsme moderní a rychle rostoucí firma, tak stejně rychle narůstají požadavky na aplikace a služby, které v rámci IT poskytujeme. Z těchto důvodů se snažíme využívat nejmodernějších technologií a nebojíme se investovat do nových IT produktů. Stejně dynamický je i náš tým IT odborníků.
Organizace IT oddělení je dělena na supportní část a dále pak na vývojářskou a infrastrukturní část.
IT oddělení je umístěno do dvou lokalit – v Ústí nad Labem, kde je větší část týmu, specializovaná více na podporu administrativních pracovníků a Ostrava, kde je umístěn náš sklad textilu, kde tým IT zajišťuje vysokou úroveň technické automatizace skladu.
Co Vám na pozici nabízíme:
- stabilní finanční hodnocení, včetně bonusů,
- výborné technické i technologické zázemí. Práce v moderní administrativní budově,
- vstupní zaškolení a široké možnosti vzdělávání v rámci společnosti (jazykové kurzy v místě pracoviště,…),
- možnost profesní seberealizace a dalšího růstu,
- dlouhodobou perspektivu v trvale rostoucí firmě s nadnárodním působením,
- práci v dynamickém, zkušeném a přátelském kolektivu,
- stravenky a kuchyňka v místě pracoviště,
- plně zajištěný pitný režim, ovoce pro zaměstnance.
Vaše pracovní činnost bude zahrnovat:
- poskytování IT podpory našim zaměstnancům,
- správa a evidence výpočetní techniky (PC, telefony, atd),
- podpora interních i externích aplikací a systémů,
- školení uživatelů,
- řešení a evidence požadavků / incidentů,
- spolupráce s vývojáři, dalšími kolegy z IT i napříč společností,
- tvorba a aktualizace uživatelské a systémové dokumentace,
- správa uživatelských oprávnění a systémových rolí.
Co na oplátku potřebujeme od Vás?
- mít zkušenost s obdobnou pozicí,
- být komunikativní – dokázat zjistit konkrétní požadavek od uživatele a srozumitelně vysvětlit řešení,
- umět dodržovat standardy a pravidla,
- být systematický a efektivní,
- nebát se řešit nové a nestandardní situace,
- dokázat zefektivňovat procesy a definovat standardy pro uživatele,
- umět pomoct s vyřešením problému,
- organizační schopnosti,
- znalost AJ na střední úrovni (schopnost porozumět odborné dokumentaci, plus komunikativní znalost AJ, na domluvu s anglicky hovořícím uživatelem.
Jaké odborné znalosti a zkušenosti můžete na pozici využít?
- znalost principů a administrace operačních systémů (Linux, MS Windows),
- znalost programů kancelářských balíků (Office, poštovní klient),
- základní znalost s TCP/IP a základní orientace v síťové problematice,
- zkušenost se správou počítačů a uživatelů v MS Active Directory,
- výhodou je znalost modelovacích nástrojů a jazyků (BPMN, UML, EA).
Zaujala Vás tato pozice a Váš profil odpovídá našim požadavkům? Neváhejte a pošlete nám svůj životopis.
Těším se na spolupráci s Vámi!