- 65 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Teplická č.p. 420/95
Děčín IV-Podmokly, 405 02 Děčín 2
Nástup možný ihned.
PP nejdříve na 1 rok s možností prodloužení.
Společnost VersaCo s. r. o., provozovatel sítě maloobchodních prodejen papírnictví McPen, přijme do svého týmu v Děčíně posilu na pozici IT support. Jsme hrdí na naši vynikající firemní kulturu, kterou tvoříme jako tým. Naši zaměstnanci jsou pro nás klíčoví a proto se snažíme vytvořit prostředí, kde se každý člověk cítí jako součást společnosti.
Umíš si představit, že by tě práce v naší společnosti bavila? Myslíš, že by tě i nadchla? Tak to jsi na správné adrese. Nenech tuto příležitost dlouho ležet, čeká tě rozmanitá práce a nastoupit můžeš ihned. S námi se nudit rozhodně nebudeš, to si piš!
Jaká bude tvoje pracovní náplň?
• IT podpora prodejnám po celé ČR a centrále společnosti
• aktivní přístup k řešení provozních problémů v maloobchodní síti
• komunikace s dodavateli IT služeb
• proaktivní návrhy zlepšení činnosti v IT oddělení
• reporting vlastní činnosti
• aktivní podíl na plánování a realizování projektů v rámci IT oddělení
• spolupráce na budování nových prodejen
• pracovní návštěvy v prodejnách
Co od tebe požadujeme?
• zodpovědný přístup k práci
• schopnost pracovat v týmu i samostatně
• časovou flexibilita, spolehlivost a loajálnost
• dobré komunikační schopnosti
• znalost AI a Pythonu výhodou
• ochotu učit se novým trendům v oblasti AI a v IT obecně
• základní znalost sítí, HW a SW Microsoft Office, instalace OS na PC a ovladačů
• základní přehled o bezpečnosti v IT
• znalost tvorby webových stránek výhodou
• analytické myšlení a zkušenost s velkými daty výhodou
• řidičský průkaz skupiny B-aktivní řidič (návštěvy v prodejnách po celé ČR, pohotovost)
Co ti na oplátku nabízíme?
• nástupní mzdu ve výši 32.000 – 35.000 Kč
• příspěvek 500 Kč na životní pojištění či penzijní spoření
• stravenky v hodnotě 150 Kč za odpracovanou směnu
• zaměstnanecké slevy na nákup, příspěvek na školní pomůcky, příspěvek na dětské tábory
• stabilní zaměstnání v rychle se rozvíjející společnosti
• teambuildingové akce
• 3 dny sick days
• příjemné a přátelské pracovní prostředí s vynikající firemní kulturou
Zaujala tě naše nabídka práce? Tak ani minutu neváhej a přidej se k našemu týmu kde budeš mít možnost pracovat se skvělými lidmi. Pokud splňuješ požadavky a hledáš stabilní zaměstnání v příjemném prostředí, neváhej a pošli nám svůj životopis na e-mail . Možná tě už brzy přivítáme mezi sebou. Rádi mezi sebe přijmeme i čerstvé absolventy.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.