- Plný úvazek

Logistický startup, který raketově roste každým rokem. To je DoDo, vaše příležitost dělat to, co vás bude fakt bavit. Nabízíme smysluplnou práci, pohodovou firemní kulturu a super benefity.
DoDo je k nezastavení! Rosteme každým rokem nejen v ČR, ale i v zahraničí a máme velké plány. Jsme data-driven logistická služba pro e-commerce, retail a rychlé občerstvení. Využíváme pokročilé technologie k tomu, abychom usnadnili firmám doručení zboží a snížili negativní dopad na městské prostředí.
Staneš se součástí support týmu, který zodpovídá za kvalitu data-driven logistické platformy GAIA, a podporu uživatelů, při jejím používání. Naši platformu denně využívá více než tisíc našich kurýrů. Tato platforma pokrývá nejen samotnou logistiku, ale i finanční procesy, automatizuje správu autoparku, kontroluje chování řidičů apod. Stavíme ji primárně pro DoDo, ale stavíme jí tak, aby jí mohl použít kdokoliv, kdo potřebuje řešit rozvoz.
GAIA je API-based webová a mobilní aplikace. Backend je v .NET Core, frontend je v Angularu a běží nám to celé v Azure. Jedeme GitFlow a kód máme kompletně pokrytý CI.
Primární náplní práce bude odbavování dotazů a připomínek uživatelů naší logistické platformy GAIA, ať už telefonicky, e-mailem, po Slacku, … Čeká tě prověřování a řešení problémů a požadavků klientů v systému pro správu požadavků. Budeš podporou při zavádění nových features do praxe a podporou partnerů při integraci s naším systémem. Občas si budeš muset poradit a zjistit si informace od kolegů a nově zjištěné informace dokumentovat. S tím souvisí psaní uživatelské dokumentace v ČJ a AJ.
Support nám jede 24/7, budeš se střídat s kolegy v pracovní pohotovosti, kterou máme samozřejmě řádně finančně kompenzovanou.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.