- 80 000 Kč
- Plný úvazek

Logistický startup, který raketově roste každým rokem. To je DoDo, vaše příležitost dělat to, co vás bude fakt bavit. Nabízíme smysluplnou práci, pohodovou firemní kulturu a super benefity.
DoDo je k nezastavení! Rosteme každým rokem nejen v ČR, ale i v zahraničí a máme velké plány. Jsme data-driven logistická služba pro e-commerce, retail a rychlé občerstvení. Využíváme pokročilé technologie k tomu, abychom usnadnili firmám doručení zboží a snížili negativní dopad na městské prostředí.
Staneš se součástí support týmu, který zodpovídá za kvalitu data-driven logistické platformy GAIA, a podporu uživatelů, při jejím používání. Naši platformu denně využívá více než tisíc našich kurýrů. Tato platforma pokrývá nejen samotnou logistiku, ale i finanční procesy, automatizuje správu autoparku, kontroluje chování řidičů apod. Stavíme ji primárně pro DoDo, ale stavíme jí tak, aby jí mohl použít kdokoliv, kdo potřebuje řešit rozvoz.
GAIA je API-based webová a mobilní aplikace. Backend je v .NET Core, frontend je v Angularu a běží nám to celé v Azure. Jedeme GitFlow a kód máme kompletně pokrytý CI.
Primární náplní práce bude odbavování dotazů a připomínek uživatelů naší logistické platformy GAIA, ať už telefonicky, e-mailem, po Slacku, … Čeká tě prověřování a řešení problémů a požadavků klientů v systému pro správu požadavků. Budeš podporou při zavádění nových features do praxe a podporou partnerů při integraci s naším systémem. Občas si budeš muset poradit a zjistit si informace od kolegů a nově zjištěné informace dokumentovat. S tím souvisí psaní uživatelské dokumentace v ČJ a AJ.
Support nám jede 24/7, budeš se střídat s kolegy v pracovní pohotovosti, kterou máme samozřejmě řádně finančně kompenzovanou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?